Oh so random

July 23, 2010

Ini update yang ketiga buat hari ini.
  1. Pagi tadi,  mama bising-bising urgently minta adik hantar pergi pekan sebab ayah dah tunggu dekat situ. Pergi Kota Kinabalu @_@ Tak tahulah apa urusan yang urgent sangat. Tak sempat tanya. Hope everything is fine :/
  2. Tak buka kedai. Saya ada benda nak buat ngahaha
  3. Tunggu blogshop saya ya. Saya dah jumpa layout yang sesuai. Tunggu ;) (untuk perempuan-perempuan saja)
  4. Minggu akan datang saya buat minggu tips lah. Mahu tips? Nanti saya fikir saya nak bagi tips apa. Tips mekap kot. Haha. Kalau kamu mahu bagi cadangan lain, boleh tinggalkan mesej atau komen di sini :)
  5. Rindu menari.
  6. Rindu pada berat bermula angka 4. Sikit lagi, sikit lagi. Saya nak kurang sampai 45, boleh kan.
Itu saja.

You Might Also Like

6 comments

  1. sy suka tips mekap n tips dressing up... ;) would be lovely dpt tgk ur blogshop skali..! =)

    ReplyDelete
  2. tak saba nk tgk blogshop :)

    ReplyDelete
  3. Tak rindu kat kitorang?
    HAHA....

    ReplyDelete
  4. LeAnne,
    blogshop simple2 je lian. n tak lama kot blogshop tu. habis barang then habisla :P

    ya thinking about that kind of tips too ^^ we'll c ;)

    ReplyDelete
  5. Fara,
    blogshop simple je (- -") sj nak try jual online. hee..

    ReplyDelete
  6. AuraFIza,
    rindula sengalll.. :P

    ReplyDelete