Peserta Ke-15 Peraduan "Saya, Ema & Adira Berseri Bersama InnerShine"

July 23, 2010

Dua hari lagi pertandingan Innershine tu berakhir. Ada 29 penyertaan semua, dan sekarang di ranking ke tiga. Saya tak tahulah kenapa saya struggle sangat nak kumpul banyak-banyak votes. Padahal, jumpa artis-artis ni is so not me. Kenapa ya kenapa ya. Oh sebab saya nak glemer *jujur gila* sebab tu Tuhan taknak bagi saya pandai menyanyi. Dia bagi saya pandai menari je. Itupun menari tarian tradisional je. Tak glemer langsung (tapi saya suka). Sebab Dia tahu kalau saya berada di dunia glemer nanti saya kepala jadi besar HAHAHA. My mum pernah encourage me to try my luck for Akademi Fantasia. Cikgu Jalis pernah kata kalau saya masuk AF dia sure akan vote punya T__T (saya ingat lagi kata-kata cikgu okey) Sebenarnya cikgu sindir saya sebab saya susah nak keluarkan suara. Dia kata saya simpan suara. Padahal saya bukan pendiam sangat pun, please trust me T_T Kalau saya diam tu maknanya adalah something going on. Dan ex-bf kata dia suka juga  kalau saya jadi artis jadi pergilah try AF wth HAHAH. Why AF?

Dahlah merepek pula. Bukan tadi nak bincang kenapa saya masuk pertandingan tu ke (- -")

Yang pasti, saya juga memang sukaaa pergi grand dinner atau any exclusive dinner. Tanyalah kawan-kawan dekat kampus I, saya suka dinner. Sebab boleh melaram. Sambil melaram, sambil makan. Wah. Bukankah heaven. Itu macam terapi untuk saya :)

Terapi saya yang lain, shop for some new cloth, driving, arts, jalan-jalan, jog, novel Cecilia Ahern or Sophie Kinsella, komik Detective Conan, karaoke, cuba makanan baru, pergi tempat baru, ubah susunan barang-barang dekat bilik, makan KFC, blogging, doing something new..

Ah ya. Doing something new. I'm doing something new right now, so let me :)

Sekarang dah ranking ketiga. Currently 450 votes. Pemenang dikira dari nombor satu sampai atas dari nombor 5. Dua hari lagi untuk maintainkan kedudukan nombor 5 ke-atas, then isyALLAH ai masuk dalam list pemenang. Tarikh dinner 31hb Julai, sekitar 7.30 malam di Kota Kinabalu. 7.30 dekat Sabah dah malam dah sebab tu sebut malam. Tapi di Semenanjung, 7 malam atau 7 petang..? Whateverlahkan.

Eh saya off dulu. Ada orang hantar esemes (ceh sms je pun dah nak off. alasan)
Bye.

Yang benar,
Peserta ke-15 Peraduan "Saya, Ema & Adira Berseri Bersama InnerShine"

You Might Also Like

4 comments

  1. all d best to u kak...
    (sy juga suka pegi dinner...dapat makan,sambil melaram...tp sy x pandai sgt mo melaram..heh heh..if only u r near... ;) bulan 8 cousin kawin...get me?? =)

    ReplyDelete
  2. LeAnne,
    ya i know what u mean! :)

    mintak je mak andam make-up lian skali hehe

    ReplyDelete
  3. xmo..nnt kazen x jd kawin plak..!hehehe...!! ;)

    ReplyDelete
  4. LeAnne,
    ogos kan kawen tu? i'll try bg tips mekap la kalau mcm tu before that. hahahaha. berapa hb tu?

    ReplyDelete