Aku dan dirinya.

September 17, 2006

Untitled2_1

Teman..

Cinta bukan sekadar bila kau kesunyian. Bukan sekadar bila kau tak punya sesiapa untuk mencintai dan menyayangimu.. Dan bila terlalu banyak cinta di sekelilingmu, hatimu mula alpa. Tidak dapat membezakan antara kaca dan permata.

Setelah segalanya, kini, takdir telah menemukan kami semula. Dalam suasana yang nyata berbeza. Allah telah memberi kami satu lagi peluang setelah memisahkan kami buat sementara. Setelah memberi sebegitu banyak airmata di sepanjang hubungan kami dulu, tentu ada hikmah tersembunyi. Hikmah yang belum sampai masanya untuk dimengertikan. Itulah kesimpulanku.

Mungkin kami masih boleh mulakan hidup baru bersama. Bersama-sama membina kisah cinta baru. Yang lebih bermakna. Dalam situasi yang lebih matang. Matang lantaran pengalaman dan kesilapan lalu. Akan lebih menghargai antara satu sama lain. Lebih banyak ketawa daripada air matanya.

Akan ku bina kekuatan untuk membangunkan semula kepercayaan itu.

You Might Also Like

1 comments

  1. Rules of Practice - For most areas within the United Kingdom,
    a permit is needed even if you are only a student locksmith.

    We are Nottingham's fastest growing 24 hour locksmith serivce because of our many repeat customers who trust us
    to handle any problem, and tell their friends to do the same.
    Locksmiths and many hardware stores will allow you to bring your locks in to be rekeyed, this can save you money since there is no housecall involved, however you will have to remove and
    reinstall the locks in your doors yourself.

    Stop by my page locksmith ra the rugged man

    ReplyDelete