BALIK FREE

February 23, 2008

teman itu ketawa terbahak2 sambil berguling2 d atas katilnya yang berdekatan dgn dinding bilik kerana sangat seronok dapat balik free menjelang cuti pilihanraya nanti. aku membelek2 wajah di hadapan cermin bila..

'ahahahahahahahahehehhehehohohoho...~~~~auww!' tiba2 teman itu mengadu kesakitan.

aku menjenguknya dari tepi. mengangkat kening.

'sy termakan dinding ni wktu sy gelak td..' terang teman itu tanpa diminta.

dan aku membayangkan dia gelak smbil guling2 atas katil tu smpai tak sedar wajahnya dah dekat kat dinding bilik, then mulut yg tengah ternganga tu terus tertancap kat dinding tersebut. hohoho.. aku rasa sgt lucu.

aku belek wajah lagi skali dengan senyuman yang melebar, dan teman itu menyambung smula keseronokannya dpt balik free dengan bergelak ketawa..

You Might Also Like

2 comments

  1. Burok la pompuan ktawe guling2..
    Kalau ko dapat balik free, ntah lagi teruk agaknye..

    ha ha..

    ReplyDelete
  2. brandal lokajaya, dapat balik sabah free? mmg lg teruk jadinya. wawawa

    ReplyDelete