Life

February 20, 2008

lama tak update. aku kekurangan selera dlm semua hal smnjak dua menjak ni. kejap lagi g PKU lak. Pusat Kesihatan Universiti. Bukan senang nak buat aku rela ke sana, nasib baik mengenangkan sakit yang aku deritai 3-4 hari ni, terpaksa menggagahkan diri juga. kalo tak, haram jadah aku tak g. aku lemas dengan bau2 ubat. dan bau rokok. dan bau kereta.

setiap malam semenjak isnin bebaru ni, malamku menjadi malam yang agak meletihkan. training lagi. kali ini bukan bawah Bidasari, tetapi kerana ditawarkan menjadi part time dancer ke Langkawi setiap minggu. aku masih dengan projek Bidasari tapi kerana Pesta Boria di USM hanya akan diadakan selepas pilihan raya, buat masa ni komitmen aku beri banyak sikit pada projek pegawai pusat kokay tu. awal2nya begitu teruja, namun dengan keadaan kesihatan skrg ni, aku jadi sedikit tertekan. tengah malam baru balik, mmg agak memenatkan..

ade calling ler. later..

You Might Also Like

3 comments

  1. wohh..
    travel ke langkawi tetiap mggu ke?
    aku mau ikot..
    aku mau ikot..

    ReplyDelete
  2. bradal lokajaya.. mmg tiap minggu tp fleksibel juga.. kalo tak leh bg kmtmen utk coming show, leh gnti org. nak ikut? hehe.. meh isi kekosongan pnari lelaki ;) byk kosong lg. fina sndiri blum ada partner. haha

    13may.. aku tdk pernah menggalakkan aktvti merokok. hee..

    ReplyDelete