COUNTDOWN : 9

June 25, 2008

i slapped my young bro today. the 20th year old one. which, i'd never done to anybody. especially any of my sibling. i'll never do it if i don't really have to, you see?
huh..
but never regret. cuz he deserve it. He deserve it.
Angkuh gile T__T

Mama ke Kota Kinabalu berurusan di pejabat untuk permohonan menambah bidang lesen perniagaan dan menghantar borang permohonan tender pada awal pagi, dan sampai ke rumah kembali pada waktu petang. dalam tempoh itu, saya, seperti biasalah, mengganti mama di kantin sekolah. she brought me back kain baju raya. tema keluarga kali ini, warna oren. untuk saya dan Dana, seorang dua pasang, sudah mencecah hampir RM520. itu belum termasuk kos menjahit. kain lining yang dipadankan dengan kain satin (ala-ala kain untuk majlis tunang or kahwin) masing-masing sepasang untuk saya dan Dana, dan kain plain different coloured with batik, juga sepasang seorang utk saya, mama dan Dana. inilah baju termahal saya setakat ini rasanya. oh.. kegawatan macam ini pun mama saya seolah-olah tidak terkesan dengan kenaikan harga yang melambung coraknya.

satu sahaja yang difikirkan, balikkah saya raya depan? hehe.

saya juga mengecek jadual kuliah untuk semester hadapan. melihat-lihat jika ada yang boleh dan mampu untuk diubah. ya ada. bayangkan. hari Ahad hingga Rabu penuh dengan kelas malam. kelas Ahad dan Selasa, 2-3.30 petang dan 8-11mlm. Kelas isnin dan Rabu, 5-6.30 petang dan 8-11mlm. yer.. dalam tempoh sebulan berpuasa itu waktu berbuka puasa saya akan sedikit terganggu. tidak apalah agaknya. not even the end of the world. pasti ada hikmah disebalik. tetapi saya tetap akan mengintai peluang, for things to be a lot more easier :)

i'm a little moody today. i'm sorry abg, selalu jadi mangsa amarah ini..

erm. anyway, see you later my readers! :)

You Might Also Like

0 comments