Asalkan saja hati sudi cuba memahami

January 04, 2009

Kenyataan : Aku rasa macam mahu marah saja sekarang ni.
Soalan : Kenapa ya.
Kenyataan : Sebab pembawaan kot.
Soalan : Err.. Pembawaan apa pulak nih?

Aik??
Jangan fikir lain.

Haih.
By the way
, kelas pertama aku hari ini sepatutnya bermula jam 11 pagi. Namun disebabkan masa untuk buat penambahan dan pengguguran kursus (course add and drop) masih lagi berjalan hingga 12 Januari ini, aku pun dapat mentol kat atas kepala yang tiba-tiba bernyala. Bersyukurnya aku dapat drop kelas jam 11 pagi tu dan ganti ke jam 2 petang untuk kelas dan hari yang sama. Hehehe..

Malam tadi member aku, Beatrice tumpang bilik sebab petang semalam dia tak sempat ambil kunci kat pejabat sebab baru sampai dari Sarawak. Seronoknya cuti sakan. Aku pula tinggal tunggu je anugerah pelajar terbaik UUM untuk Semester Kedua Sesi 2008/2009 ini sebab balik awal.

Sekarang ni tengah dengar lagu-lagu dari album tradisional Siti Nurhaliza, Lentera Timur, yang baru je release. Urmm.. Lagu Bulan Yang Mesra, Ada Masa Mata, Seloka Budi dan Bintang Malam adalah antara favourite saya :) Nak tahu kenapa? Dengarlah sendiri. Download link for full album at this website : syok.org.

For details, atau mahu dengar lagu secara online, boleh klik di sini. Lagu BULAN YANG MESRA, untuk kalian semua. Oh, ataupun lagu ADA MASA MATA. Untuk semua. Tapi kena pilih. Sorang satu saja, jangan tamak. Orang tamak selalu rugi. Haha.

Waduh-waduh. Bulan?
Tiba-tiba muncul sejenis rasa sentimental yang sangat mendalam.
Sangat dalam.

You Might Also Like

2 comments

  1. Hebatt !! Anugerah pelajar terbark..!! Chaiyok2..!!

    ReplyDelete
  2. paCat,

    tolong.
    tolong.
    tolong.


    jangan terpedaya.
    hahaha..

    ReplyDelete