Malam Audirasari : Kad Jemputan / Tiket Masuk

March 12, 2009

gambar sebelum



gambar selepas

Paling utama, saya terpaksa guna lens flare, barulah cop shutterstock itu hilang dari penglihatan. Yang pasti, design dari shutterstock memang lawa-lawa belaka. Cuma, cop itu sangat mengacau. Hehehe.

Saya sengaja letak gambar dalam grey scale sebab memang sudah pasti kami tidak akan menggunakan tiket ini dengan warna. Fotostat aje. Tidak nampak crowded sangatkah? Saya rasa, macam.. Tapi rasanya acceptable juga. I like the concept and the template. Kerana konsep majlis itu saya jangka macam ini - Royal Garden.

Untuk pengetahuan, ini adalah tiket masuk dan juga berperanan sebagai kad jemputan menghadiri majlis Malam Audirasari. Dengan RM 1.00 sahaja. To my fellow UUM especially segelintir mereka yang sangat pasif dengan aktiviti di kolej itu, tolong! Tolong! Tolong! Tolong. Tolong beli dan datang. Kahkahkah. Seriously, tak rugi. Kerana waktu inilah masanya untuk anda melaram-laram. Inilah masanya kita menggedik-gedik dengan pintu Dewan Bukit Kachi tertutup rapat.

Satu lagi, kerana saya ada lesen memasukkan SIRA, bolehkah saya memberi SIRA kepada semua pembeli tiket ? (Err.. maaf Cik Fina silap kaunter, sila datang ke kaunter pertanyaan di bilik JPMDPP SME Bank).

That NCB inside the box at the bottom right stands for Nombor Cabutan Bertuah. Harap maklum.

You Might Also Like

3 comments