Things I Love

March 14, 2009

i
Poster Design

ii
Poster Design

iii
Ticket/Invitation Card Design

Untuk poster, kami guna poster yang bertanda (i), untuk tiket/kad jemputan, kami guna hasil design yang bertanda (iii). Tukar dengan tiket/kad jemputan yang saya post pada entri lepas. Ya, at the second thought, my first ticket/invitation card looks a lil' bit crowded and huge. Tidak comel di tangan. Hehe.

Oh how I love it. Haha. Puji hasil kerja sendiri.

Saya sebenarnya sangat looking forward majlis ini. Tapi juga, sangat gementar. I do have confident in it, but still, a bit nervous. OHMYGOD. Betul ke aku ni? Bukankah suka buat muka konfiden? Macam tau semua padahal masih belajar. Kahkah.

Ohya.

Family

My ayah sudah 5 hari di Melaka. Esok his last day. Atas urusan kerjalah kan. Apa lagi. Melaka to Kedah. Haih. He won't coming. Knew it. NVM. Terkenang, Dayah once said - "Dayah tertanya-tanya, macamana Nana (saya) boleh tahan tidak balik kampung satu semester." Sebenarnya, saya sendiri pun tidak pernah fikir macamana saya boleh tahan. Hehe.

Terkenang juga, sudah lama ayah saya tidak ambil vacation. Ambil pun 1-2 hari kalau tidak silap. Sangat singkat. Ayah tidak ambil masa cuti yang panjang. Kalau ambil pun, cuma di rumah saja. Rindu katanya. Iyalah. Seminggu sekali balik rumah. Kesian ayah. Kerja tidak henti.

Ayah, Mak. I miss you. I know sometimes I don't have courage to show it to both of you, but I do..

Sentimental rasanya dalam hati.
Sudah-sudah. Mau sendu-sendu pula.

Exam malam esok. Wish me luck.

You Might Also Like

2 comments

  1. good luck "nana"! :))

    hehe. well, nice design. cantik cantik (clap2. wink2)

    oho, sy pun dulu jarang sgt balik rumah. study at shah alam, rumah dkt p.j. tu pun pernah je satu sem tak balik rumah. family and close friends TERAMAT kepochi sy tak balik. phewh. tp, tu semua dh lepas...glad, theres nothing i feel regret of. well, now sy dh ada dkt dgn diorg. :)

    erm, u should know that: "bila kita rasa masa berlalu begitu pantas dan kita meninggalkan org yg kita syg, ketahuilah bahawa masa2 kita diisi oleh Allah sebaik baiknya, yg tidak mungkin akan menjd lebih baik diisi oleh sesiapa pun" - sy dkt office. couldnt remember the exact quote. tp, harap dpt dihayati. :)

    ReplyDelete
  2. shima,

    T_____________________T
    noted.

    ReplyDelete