Sentimental je kali ni.

December 06, 2009

This is a random thoughts. And as I'm typing this, the words come out with the flow.

Hm.

Kalau anda perasan, saya menulis dalam bahasa inggeris tapi banyak juga ayat saya yang bila saya baca balik baru saya perasan yang ada something wrong : about the plural and the singular thingy, penggunaan do dan does dalam pertanyaan saya selalu keliru, the past and present tense kadang-kadang terlepas pandang, spelling yang maybe kadang-kadang tak betul, penggunaan perkataan yang tak berapa kena, masalah vocabulary.. Tak termasuk lagi tentang ayat saya yang sekejap BM sekejap BI. Saya sedang cuba kurangkan penggunaan BM-BI yang mungkin agak annoying macam tu. I do have the weakness, but I have always trying to improve it.

Well. Pagi esok saya ke Pekan Ranau insyallah, untuk beli barang-barang untuk performance nanti. Pening nak fikir kedai mana yang akan jual barang-barang yang saya nak beli. It's kinda funny to think that I know Kedah better than my own place. I know exactly where to buy this and that at Kedah, but not at Ranau.

Banyak entry tertangguh. Ada beberapa entri yang saya nak buat, tapi masih belum ada masa untuk mengarang. It's an entry review.. Some of my friends talked about me in their blogs. Three entries altogether. Dayah, my Bibie (Flovia James) hehe, dan Yulie. Guys, that's very thoughtful. I love it. I know sometimes I am not really a good friend being as a self-centered as I am. I am sorry but thanks so much for accepting me for who I am. This goes to all of my friends who happen to read this blog.

And the so-called-BIG-DAY entry too. And Dana's request untuk buat entri tentang our cats. LOL.

Ohya, last week juga found out beberapa orang kawan yang silently read my blog walaupun satu entri saja. That made my day. That made me smile. That made me feel appreciated. Sempat tanya one of them. Kenapa tak bagi hint yang dia baca blog? Dia cakap, dia prefer jadi silent reader saja.

Baca saja. Kalau rasa nak komen, that would make my blog more alive.. Don't let it die! @_@ HAHA what the heck. Kalau rasa tak tahu nak komen apa, don't push it. Kalau prefer jadi silent reader, I have no problem with that. Kalau nak follow, make sure this blog really interest you. Kalau nak unfollow, I do not give a damn with it. Dan saya tiada mengamalkan polisi You follow I follow you back. Told you, right?

I am afraid that I will begin to hate someone. Please-please-please don't. How eyh? Sangat rasa irritated. Irritated of his actions, reactions, responses, and all. I miss the old us. Waktu zaman bunga-bungaan. Waktu zaman lovedust. LOVEDUST? Bagaimana nak dapatkan lovedust itu balik ya..? But, DO I REALLY CARE TO KNOW ANYWAY?

Perlukan tidur.

P.s : Bulan tengah mengambang kot sebab tu sentimental :P

Memetik kata-kata :
Inner voice would not lie if it says that you're on the right track, because love is a force that doesn't need forcing.

You Might Also Like

2 comments

  1. hehe...amal pon ska guna bhs rojak klau tlis entri.main hentam je gna ayat.tapi sekarang ni da kurang gna short form.dah full form.
    hehehe...bulan mengambang rpanya ;)

    ReplyDelete
  2. amalmeor,
    bulang mengambang. hehehe..
    macam merosak bahasa pula kan kalau terlalu sgt campur2 BM BI dalam satu ayat. tp suke mix2 neh. hehe.

    ReplyDelete