Pernahkah kau bermimpi seketika berada di tempatku.

February 09, 2010

Baru saja balik dari training. Insya'ALLAH everything is under control, I hope. Cuma rasa bersalah sangat dekat Dayah sebab if only she told me earlier yang Kak Faddy dah datang, saya buat appointment dengan pakcik yang nak tengok-tengok condition kereta saya lebih awal. So hari ini sepatutnya kami spend time together dengan Kak Faddy. Jauh-jauh datang sini. Mula-mula seriously saya ingat tak jadi sebab I was told that 6hb Kak Faddy datang. Bila 6hb tu tak datang lagi, so ingat memang tak datang. Rupanya 7hb baru sampai, itupun saya dah buat appointment dengan pakcik tu. If onlyyy..

About the car, memang dah tak boleh tangguh dah. Petang tadi gagahkan diri juga pergi (ikut hati memang nak tidur je). Nak ajak Amy, Amy tidur tak sedar. Aku paling malas nak kacau orang tidur. Mesej Dayah minta teman, dia kata baru balik dari kampus so okey she must be very tired so fine. Ajak Teh dan dia sudi temankan. Fuh. Lama juga. Dalam hampir 3 jam juga. Dalam tempoh tu, saya dengan Teh borak macam-macam. Tentang family msing-masing, tentang kejadian semalam tentang konflik siapa nak dijadikan Ex-Officio untuk program Sambutan Ulangtahun Pemasyuran DPP SME Bank, tentang siapa yang lebih layak sebenarnya untuk memegang title ketua untuk setiap biro untuk program mega tersebut : samada mantan JPMDPP yang lebih berpengalaman, atau current JPMDPP who actually holding the official jawatan okey I don't know what jawatan in English okey don't laugh hepppp don't laugh.

Kereta dah settle dah. Cuma esok saya tak tahu macamana plan sebenar mereka untuk keluar. I got another thing to do here but still I want to be with them. Banyak lagi benda belum settle tapi mungkin boleh minta tolong orang lain uruskan so maybe fine. But I have to rush back to DPP before 5PM @_@ That's COMPULSORY. I got event on 8.30 PM, remember? Maybe biar je mereka keluar, and I'll have the whole day at DPP. Tak senang hati suruh orang buat itu ini tapi saya keluar enjoy di luar.. T_T

Tadi jog (lebih banyak walking je) dengan Amy dan Teh. Malam training dekat studio, then rehearsal sekejap dekat Dewan Kachi lepas tu sambung training. Esok malam, selesai saja performance, terus naik ke DPP dan meeting. Supposed bincang dulu dengan Mai dan Teh tentang agenda meeting, tapi entah bilanya nak jumpa. Tapi memang kena jumpa. Tak boleh tak jumpa dulu Exco dan TE BKK ni. Dan tak boleh tangguh dah sebab cuti dah nak naik. Cuti mid-semester selama seminggu. Saya nak jumpa awal untuk inform something so bila cuti habis nanti, they will be physically and mentally prepared.

Rabu, walaupun kelas full, tapi kena cari juga masa untuk buat appointment balik dengan pakcik tu untuk settle hal rent payment pula. Khamis kena keluar ke Alor Setar pula untuk settle hal hantar baju penari dan juga payment. RM260 you. This week memang sangat-sangat busy. I hope cuti midsem ni akan bagi saya relax sikit.

Urgh. Now I miss playing with Baby and Lala. Sekarang hanya sempat feed them, dan pandang telatah mereka dari luar sangkar saja. I am so sorry babies T_____T.

Feel sorry for myself too. Life's getting harder and keeping myself busy is such an escape.

You Might Also Like

0 comments