Tag dari Fiza & Hyuuga : SEPULUH

March 11, 2010

Tag dari Fiza & Hyuuga :)

Cara-cara:
Copy Tajuk entry "sepuluh" dan paste di post anda. Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya. Sila jawab dengan jujur.

Amboi demanding kau nak yang Bahasa Melayu saja. Hahahaha. Ah blog saya peraturan saya.

[#1] Siapakah diri anda di rumah?
Jawapan: 1. Seorang kakak sulung yang agaklah kelakian T_T | 2. Kalau balik cuti, selalu kena masak sebab mama dah bosan memasak, nasib baik family jenis makan je tak banyak soal T_T | 3. Tak puas hati kalau saya seorang je buat kerja kat rumah HAHA kalau masuk dapur, aku pastikan juga ada orang teman dekat dapur kalau tak, siap. Cukup keji. | 4. Jarang tengok TV | 5. Suka cakap kuat-kuat, latihan vokal tau? Haha.

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?
Jawapan: Tak tahulah. Kena tanya empunya badan. Tapi first thing diorang akan cakap adalah, saya seorang yang lembut :')

[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
Jawapan: 1. Ijazah, of course. | 2. Nak suami yang baik hati, yang akan kata, "Sayang, mari jemaah". | 3. Aset sendiri, macam kereta sendiri rumah sendiri bisnes sendiri kubur sendiri. | 4. Nak kehidupan yang stabil dari segala segi. Sederhana tapi yang sempurna :') | 5. Mengelilingi dunia. Wah.

[#4] Siapakah nama pasangan anda?
Jawapan: Null. LOL. Seriously tak ada lagi tapi tidak apa saya percaya pada JODOH.

[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda (disebabkan saya masih tak ada lagi, saya senaraikan ikut apa yang saya suka :P)
Jawapan: 1. Tidak kisah dan tidak bosan melayan saya bercakap 24 jam sehari | 2. Matang dan boleh handle saya, sensitif tapi tidak emosional | 3. Romantik dan sweet talker dekat saya saja. COMPULSORY! | 4. Boleh menyanyi, boleh main alat muzik, athletic | 5. Ada hobi macam saya, contoh macam suka travel dll. Paling utama, ada agama untuk membimbing saya dan hormat ibu bapa saya :) Wah engkau. List ada 5 point tapi kenapa rasa macam lebih dari 5 point je? :P

[#6] Bila tarikh anda couple?
Jawapan: Mula couple setelah ada ikatan pertunangan. Sweet as it is :')

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Jawapan: Betapa hati saya banyak terluka sebelum dipertemukan dengan orang yang sebenarnya .. :)

[#8] Lagu tema cinta anda?
Jawapan: When You Tell Me That You Love Me by Whitney Houston featuring Westlife perghh minat dekat lagu ni.

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Jawapan: Datang cepat sikit boleh takkkkkkk??

[#10] Tag 10 rakan anda yang lainSaya nak tag orang-orang yang berikut :
  1. Yang baca blog ni selepas baru balik dari kelas
  2. Yang baca blog ni selepas solat
  3. Yang baca blog ni selepas keluar dari tandas
  4. Yang baca blog ni selepas keluar jalan-jalan
  5. Yang baca blog ni selepas makan
  6. Yang baca blog ni selepas selesai buat assignment
  7. Yang baca blog ni selepas bangun tidur
  8. Yang baca blog ni selepas study
  9. Yang baca blog ni sebab tak buat apa-apa
  10. Yang baca blog ni selepas main Facebook
Sekian :D

.. Updated on 1 April 2010 (Tagged by Hyuuga)

You Might Also Like

6 comments

  1. fuhh..nasib baik saya baru lepas kerja. takde mana2 kategori.tak yah buat.. yeayyy.. :P

    ReplyDelete
  2. perghh.. tang #5 tuh.. itu macam ciri ciri lelaki idaman untuk setiap wanita tu. err.. good luck la yer :p

    ReplyDelete
  3. nur.sa,
    ceh .. takpe lepas ni dah tahu dah nak tulis ape kalau tag org. HAHAHA :P

    ReplyDelete
  4. AuraFIza,
    fiza ko tahu sy takda bf tp tag juga. nak kena ni. hahaa

    ReplyDelete
  5. ف wildchild ۞,
    ehehe. even sy senaraikan ciri2 yg sy nak, in the end, apa yang paling pnting ada chemistry. kalau takda chemistry, tak boleh juga kan? :)

    ReplyDelete