My Best Friends' Graduation Day.

April 03, 2010

Days before (maybe dah lebih seminggu), salah seorang rakan baik dekat UUM yang sedang glowing sebab baru konvo (semua orang yang baru konvo tengah glowing-glowing dekat hati sekarang ni), tag aku dekat salah satu video. Graduation (Friends Forever) by Vitamin C. Aku ignore je video tu sebelum ni sebab tak sanggup nak tengok sebab ada komen-komen kat video tu pun ala-ala sayu je.

Hari ni sebab banyak sangat masa free, lagipun internet tengah agak laju, bukalah konon-kononnya. Original MTV lagu Vitamin C tu. Sekarang ni aku nak cakap satu benda je ; sampai hati kau tag aku dekat video tu Dzul. Aku dah down gila-gila punya down ni.

Aku rindu sangat dekat kamu semua. You guys are the most understanding friends I'd ever had here. Chemistry kita, and the way we talked about life, of how we always argue about all issues, but somehow, we're comforable with each others' company. Someday kita jumpa balik okey. Janji tau janji tau janji tau T______T

P.s Tahniah!

You Might Also Like

0 comments