Amal Meor, read this.

June 26, 2010

Lama tak buat tag sebab malas, but this time saya tunaikan tag dari Amal ni. One of those yang I dunno lucky ke tak dapat akses baca private blog Sufilara.Com (dalam kenangan) LOL. Also one of UUM fellows.

On my set, GO!

Adakah anda rasa anda hot?
MEMANG SAYA HOT.

Upload wallpaper yang anda guna sekarang.
Wallpaper blank. Hitam semua. STILL NEED TO SEE?

Cerita pasal wallpaper tersebut.
Nak cakap gemar tu, taklah sangat. Tapi malas nak tukar :P

Bila kali terakhir anda makan pizza?
Mei 2010.

Lagu paling latest anda dengar?
Err.. After paling, tak payah -est. Faham? :D Lagu terbaru saya dengar lagu lama oleh Paramitha Rusady, Jangan Ada Air Mata (1997). Paramitha Rusady, 44 year old Indonesian artist. Very gorgeous especially when she's younger. I DO REALLY MEAN 'GORGEOUS'. Suka seh tengok perempuan-perempuan cantik. Lagi satu, lagu Ku Ada Kamu oleh Adira :*)

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Dengar muzik.

Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Fina. Truth is, Fina bukan nama sebenar saya. I mean, sangat bukan. Fina itu nama saya cipta sendiri lepas tu bila perkenalkan diri, saya gatal cakap 'panggil Fina saja' padahal Fina itu nama saya di internet saja. Fina Sophie. Nama panggilan sebenar saya Nana :D Okey people you can start calling me Nana LOL.

Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda?
  1. Ada Kancil comel je kecil molek macam tuan dia theehehe
  2. Asal Perak. UUMer. Kawan Trexx, aktif aktiviti JPM waktu batch 2009. Lagipun dia masuk dengan kami :)
  3. Cara dia bercakap macam lecturer tau tak.. Hai Amal. Ada bakat jadi lecturer :P
  4. Anak sulung macam saya
  5. I know she just loves writing, so hoping that she will keep on writing :)
Perasaan anda semasa membuat tag ini?
Macam oren.

Adakah anda tahu si Razman tu sengal?
Memang sengal *tak kenal orang nama Razman*

Gay or Less?
Both are human being.


You Might Also Like

2 comments

  1. hehehe :)
    lecturer ye?lingkup students saya :)

    ReplyDelete
  2. amalmeor,
    loh. tidaklah sampai macam tu amal ^^

    ReplyDelete