On the other hand,

June 30, 2010

..you have different fingers LOL memanglah kan :D

It's 2.44 AM. Terjaga tiba-tiba dan tersedar yang tadi saya tertidur waktu sedang mesej-mesej dengan kawan (- -") Terus cek handphone yang bergelimpangan di sebelah. Ah ada mesej. Tak apalah.

I've talked with, and been thinking a bit about my previous entry. Saya tahu kadang-kadang saya terlalu mengikut perasaan, but that's why I am here. It appears to you I am such an emotional person, aren't you? Well, emotions show your sensitivity. By all means, it shows your humanity. It is important that you know how to express it to the world. Proud with it. Just, don't drown with it.

Saya sebenarnya masih mengawal rasa yang ada, tapi kita tak sepatutnya sentiasa menyembunyikan apa yang kita rasa. Kita perlu keluarkan, untuk kurangkan bengkak di hati. Untuk bagitahu at least seorang di luar sana, betrayal isn't fun at all. Faham tak faham tak? Saya dah banyak berdiam diri, now let me do the talking. I am a 4 year old blogger with purpose here. Let me.

Papp papp papp.

Ah. Siapa yang tak tidur lagi ni. Bunyi orang naik turun tangga, bunyi plastik. Dan err, bunyi menyanyi? WAIT.

.
.
.

Me. Buka pintu bilik. Bilik saya berdepan dengan bilik my younger brother. And I saw Pipie in there. Pintu terbuka luas. The youngest one (ya I know dia sepatutnya dekat asrama sekolah dia sekarang ni), ada di rumah sampai petang ni. Balik sebab sakit. Tadi tanya dia, kenapa tak tidur lagi. Dia cakap dia dah tidur. Ah right, petang tadi balik-balik ja dia terus tidur. But that doesn't mean he have to stay awake doing nothing now. Saya bulatkan mata dekat dia and tried to say something, tapi dia dah terkedek-kedek keluar dari bilik abang dia dan turun tangga. Ah nevermind. Tutup pintu balik. Now, where were we?

A four year old blogger with purpose, right?

Oh okey great. Dah tak tahu nak taip apa. Better get going, having my beauty sleeping. Ngehihi.

You Might Also Like

2 comments

  1. Dah 4 yrs blogging!
    No wonder ur so good at words.

    Biase la tu klo emo2...
    Klo takde emo, bukan perempuan namenye tu. hehe

    Keep it up k! ;)

    ReplyDelete
  2. Fara,
    pujian ke tu? thanks :P mgkin juga sbb dah lama berblog. sbb bila baca entri dulu-dulu wktu awal2 berblog, lain sgt2. hee. thanks again.

    ReplyDelete