Updatelahhh..

June 18, 2010

Gosh semakin malas untuk berbelog. Manakah motivasi untuk menginspirasikan orang konon? Ceh ceh. Menginspirasi konon. Sebab sekarang ini lebih suka untuk mendengar. Lebih suka membaca. Apa-apa saja. Untuk santapan hati ini. Untuk bekalan masa hadapan mungkin. Atau lebih suka mengimbau kenangan dulu-dulu lewat diari-diari sejak 2002. Oh berdiari sejak sekolah rendah ye, tapi dah buang. Dalam simpanan pun bermula sejak 2002 haih. Tega sungguh aku dulu menghukum kenangan.

*paused*

Dan apa-apa sajalah. Membaca atau mendengar. Yang penting, sesuatu yang mengelak aku dari bercakap lebih dalam tentang soal hidup sendiri. Tentang soal perasaan sendiri. Agar aku boleh lari dari rasa sakit ini. Sampai aku rasa aku cukup kuat. Sampai aku rasa aku sudah cukup kuat hingga aku tidak perlu bersusah payah bersembunyi.

Aku akan lebih rasa dungu jika aku memperlihatkan segala apa yang aku ada.

You Might Also Like

0 comments