Wake me up when _________ ends :)

July 13, 2010

Entri random. Nak buat point form macam latest entri orang yang rindu-dekat-saya-lepas-tu-tulis-dekat-blog lah :P
  • Bosan sangat-sangat. Saya orang yang jarang bosan, so bertuah okey kamu dapat tengok saya taip perkataan BOSAN.
  • I got a good news here. Application saya diterima thank God! Alhamdulillah tsk.
  • Hari ni dah berapa entri dah saya publish. Di luar normal. Bila tiba-tiba dah banyak entri keluar untuk satu hari, biasanya (biasanya okey) beberapa hari lepas tu akan senyap tak dengar khabar berita tak ada update entri.
  • Sebenarnya nak bagi hint saya nak rehat berblog sekejap. Ada perkara di sini yang lebih memerlukan komitmen saya.
  • Sebelum saya pergi, saya nak pesan, kalau kau datang bertandang, kau klik-klik sikit 3 kali kat poll kaler pink di sebelah tu.
 Bye, and oh, saya kunci Cbox (message box) saya sementara ketiadaan saya. Thanks :)

You Might Also Like

2 comments

  1. we await the latest entry from you.. ;p

    ReplyDelete
  2. ZielaJB,
    sorry lmbt rply komen yg ni, tak pasan pula :P
    thanks ziela ;)

    ReplyDelete