Friday Bliss

August 27, 2010

Sunrise, sunrise.

Nak membebel tentang blog.

Dongak kat atas tu. Blog ini tukar header lagi. Sebenarnya, sejak semalam lagi tukar tu but since I was too busy preparing for juadah buka puasa, maka tak sempat nak tulis entri. Preparing juadah buka puasa? Yeah righttt ini excuse je. Bajet prepare juadah dari pagi sampai petang lah konon haha.

Saya berkenannnnn sangat header background hitam tapi tak sesuai pula dengan blog ni since background blog saya warna putih suci kan. Hehe. Lagi satu saya suka header yang luas, tak ada penghujung tak ada boarder. Dah puas stretch imej header tu. Suka yang colourful, tapi warna pastel lah untuk viewing pleasure hari-hari. Kalau striking colours tu suka juga tapi not for my blog. Yang elegant pun suka juga, elegant macam saya. NGAHAHA. Tapi nanti saya godek balik lahhh.

Latest header ni saya tak confirm lagi. Tengoklah nanti kalau rajin saya edit balik sampai puas hati.

Kalau diikutkan, rasanya takkan pernah puas punya. Lama sikit mesti nak ubah balik. HAH. Layout blog ni pun ada harapan juga nak tukar ni (- -") Perempuan, perempuan. Tukar fikiran macam tukar baju saja. Ni pun dah start jeling-jeling layout baru tapi still tak ada lagi yang betul-betul tarik perhatian. Saya nak yang simple, maximum 4 warna, kemas, boarderless, dan warna putih sebagai warna utama/background, dan loading tak berat. Dan nak ada sentuhan-sentuhan art sikit, dan ada ciri islamik sikit. Sepanjang berblog, tak pernah pula saya letak imej ala-ala art kan. Yang biut-biut pusing-pusing ala-ala spiral tu. Corak batik sikitt. HAHAHAHA okey baik tak lawak.

Taklah craving sangat nak layout begitu, tapi kira macam kalau ada kawan dekat blogosphere ni mahu tolong buatkan sebagai hadiah hari jadi saya ESOK (esok konon. perasan. birthday december LAH), berbesar hatilah sangat-sangat sebab layout impian tu. Hehe. Dah move move.

About blogwalk.

I do make friends sepanjang berblog ni. Tak banyak, tapi adalah. Bukannya rajin sangat blogwalk. Kalau orang blogwalk ke sini, baru saya pergi blogwalk ke blog diorang balik. Kadang-kadang takes 3 days baru buat kunjung balas :P

Ada beberapa blog yang saya follow. Since tak banyak blog yang saya follow, biasanya saya mesti pergi setiap kali diorang ada update baru. Kalau rasa nak komen, saya tinggalkanlah komen. Kadang-kadang tak bernafsu nak komen kalau dah ramai dah pengomen. Ngahaa. Biasanya blog popular memang macam tu. Bestnya dapat komen banyak tiap kali ada entri. Aku tak payah mimpi lah nak komen banyak. Korang nak komen, komenlah. Tak komen tu tak apalah. Janji you all baca habis entri-entri saya sudah. Haih larat ker? (- -")

Okeylah. Happy Friday everyone!

You Might Also Like

3 comments

  1. nice pic with that hat...perhaps u put it as ur main pic for ur header??? ;)

    ReplyDelete
  2. somehow, sy suka lg yg before this punye. lg nmpk wow hehe. btw, hv a Good Day cik Fina! :)

    ReplyDelete
  3. LeAnne,
    eh lian. idea jugak tu. hahaha :P

    shima,
    ya love that header too! tp sy remove sbb bosan menengok. maybe later i'll create something mcm tu, tp lebih kemas n cun sikit. dulu buat tu pun dlm keadaan kelam kabut hehe. good day! :)

    ReplyDelete