Among positive people around me.

October 07, 2010

Semalam conference YM 100Penulis. Saja heboh dekat blog, tak boleh? Ngahaha. Saya tulis status dekat YM, 'Tengah tunggu conference YM, yang lain maaf tak dapat layan'. Sebab saya bukan gemar sangat berYM-YM ni sebenarnya. Zaman chatting-chatting itu sudah berlalu bertahun-tahun yang lepas. Sekarang ni hidup bukan untuk benda-benda remeh macam tu. Eh amboi habis blog-blog ni bukan remeh? Huh? Siapa cakap remeh, blogging is part of my life okey. Biarkan si YM dan si Blog bermonolog sesama sendiri.

Anyway sorry Bert, about last night, I don't reply your message on YM. Paling malas nak layan bila orang cakap kita sombong :( Robert tu dulu my crush waktu sekolah menengah (ops) HAHAHAHA. Bukan ai je have crush on him okey, dia pun have crush on me at the same time. I rasa sampai sekarang we admire each other :P Uh mampus ai kalau GF dia baca ni haha. Crush saja, too far kalau nak bersama. So much difference and we choose to live our life our own way and pray for each other happiness. So you know we've actually talked about this. Hehe.

First time conference dengan diorang dari 100penulis. Taklah cukup semua editors, tapi sempatlah berborak dengan some of them. Ya semua friendly, buat lawak pun boleh tahan juga diorang ni. Dahlah aku ni sense of humour terlebih sikit, kerja aku depan laptop terkekek-kekek je. Pantang cucuk sikit dah terbahak. Heh. Told you, saya buat apa pun serious. Ketawa pun memang serius ketawa. Serius. Orang borak, saya ketawa. Itu je lah kerja. Tukang ketawa. HAHA. How I love being surround by positive people.

And, last night juga after conference, talked with bestfriend on the phone. Antara benda yang kami bualkan, dia bagi teka teki. Remind me to one of my girlfriend. Later I'll talk to you about my girlfriend tu. I bukan benci teka teki tapi sebab girlfriend aku tu la aku jadi fobia dekat teka teki HAHAHA bodoh je alasan. Anyway, bestfriend.. okey fine nama dia Armin. Armin bagi teka teki : Dengan adik ada satu, dengan kakak ada dua, dalam bilik tiada, dalam rumah ada satu, apakah dia? Laju saya jawap, HURUF 'A'. Well, GOOGLE KAN ADA. SEARCH JE LAH hahaha. Told you Min, I'm suck at teka teki tapi suka dengar jawapan-jawapan sebab jawapan teka teki ni biasanya sengal-sengal belaka, kan? (- -")

Thanks 100penulis, thanks Armin. For cheering me up. These days was a bit hard for me but apparently my mood was so good last night. I laughed a lot. Alhamdulillah, mungkin untuk ganti all those tears I wasted several nights before? LOL.

And, there's someone. Someone yang I thought I don't know who he really is but dia cakap saya kenal dia. Not sure kenal yang macamana. Samada memang kenal di dunia nyata, atau because of he might be one of my friends on FB or maybe we've talked or chatted one or several times before or he's maybe on my YM or or or ..macam-macam lagi. Boleh buat list. Told you I am bad at guessing. But it's not like takda orang dalam minda yang saya fikir itu mungkin dia, tapi well, sekali lagi I am baddddd at guessing. Never mind, I can wait a lil longer, waiting him to reveal himself bhahaha padahal dalam hati menggelupur nak tahu.

And not forgetting S. Always the one yang datang bagi ubat. Layan emosi saya. Oh Tuhan, please, be good to him. Dia buat saya risau. Saya cakap dekat dia, take your time (to forget me) but instead dia pulang balik ayat tu. Dia cakap, 'take my time? i spent almost two years waiting for your answer. S yang patut cakap dekat Fina macam tu.' OH HEADACHE HEADACHE. Lain yang saya cakap, lain yang dia jawab.

To Armin, thanks for this amazing friendship you gave me.. ^^

Okey got to go. Thanks for reading :)

You Might Also Like

6 comments

  1. yupp!!!!! special people can create special moments kan......??? and u're one of the special ones in my life dear..... =)

    ReplyDelete
  2. ^_^ best nye kalau dpt chat dgn Fina. haha! nak tahu jugk, masuk air lebih x mcm ain :p nice to meet u

    ReplyDelete
  3. Hum.. kenapa 100 penulis tak sampai 100? hum...

    ReplyDelete
  4. .s.o.f.i.a.,
    i do? thanks cik pia! u're among the one in my life too! ^^

    ReplyDelete
  5. Cik Ayen,
    nti ada conf lagi ain kena ada sekali, okey! ;) would be fun kalau laaaagi ramai org. conference2 dulu, hangout di luar nanti bila masing2 dah kenal hati budi ;)

    ReplyDelete
  6. Amni,
    hai amni :)
    skrg ni limited to only 80 editors. amni one of the editor juga ke?

    ReplyDelete