Will you?

November 30, 2010

What will you do, when you lose your pendrive .. or your broadband .. or your laptop .. or even your loved ones.

saya tak tahu kalau ini terjadi dekat semua orang, but I have this kind of anxiety, afraid of losing. my expectation for perfection selalu makan diri. but I can't help..

kalau ada benda hilang or saya tak ingat mana saya letak, mula sekali heart berdegup. tangan menggigil. mula tak tentu mencari. is it normal?

dari tadi saya tak makan apa-apa. saya dah rasa kurang bertenaga. saya nak makan, tapi malas. sebab saya kena masak nasi, kena masak lauk-pauk. sebab kalau tak makan langsung even one bite of bread, saya jadi emosional. tak minum pun jadi emosional. tapi saya sekarang ni tak bertenaga, macamana nak masak? tolonglah masakkan untuk saya..

You Might Also Like

8 comments

  1. Kak fina!!!
    Jgn la smpai tak makan.Nnt takde energy.
    About losing sumthing or sum1,sy mmg tak sggp.Sangat2 tidak.
    It takes a long time nk lupakan even brg yg kecil but it means everything to me~

    ReplyDelete
  2. amalmeor,
    yala2 nak masak la ni. takleh megi, mesti nak nasi juge hahaha.

    ReplyDelete
  3. meh cnie dyah masakkan utk fina starting tomorrow saya penganggur yg sedang berjaya

    ReplyDelete
  4. Yelah fina.
    Jgn la smpi tak mkn taw!

    Fara pon jenis tak sanggop nk lose anything that i have.
    it will kill me :(

    ReplyDelete
  5. rianve86,
    dayah, rasa mls sgt nak masak hari tu, then masak juga. tu pun dana tolong hehehe. menganggur puas2 sblm stat krja k. hihi =)

    ReplyDelete
  6. fara,
    baek fara! haha.

    sesungguhnya dunia ini segalanya hanya pinjaman. ewah. tp betul la kan..

    ReplyDelete
  7. just relax k.. tak perlu nak panik..uihh susah gak jadi Fina Sophie ni..

    ReplyDelete
  8. Fitrihadi,
    haha fitri. itula. nak kena makan ubat antidepression ni.

    ReplyDelete