Losing weight!

January 29, 2011

Ya haruslah excited! Hahaa. See this :



Last weighing, 49.5KG waktu 25 Disember lepas, so bila cek my weight dua tiga hari lepas dan aku menyaksikan dengan mata kepala sendiri yang aku dah capai 47.8KG (sekarang dah 47.6KG tapi turun naik juga beberapa point setiap hari), terus rasa macam eh apa aku dah buat? LOL. Sebulan turun hampir 2KG.

Sebenarnya saya dah kurang makan sekarang. Tak sedar pun selera tu tak besar macam dulu. Nak makan lebih-lebih tak boleh, nanti termuntah. Saya rasa saya tahu kenapa saya kuat makan dulu - sebab saya selalu tension. Tahap kritikal. Sekarang dah tak ada tension-tension. Happy saja. Selera makan tu ada tapi taklah luar biasa macam dulu. Tak makan tengah malam, jarang tinggal sarapan. Tengahari tak makan, makan pun bila dah petang dalam 6.30. Senaman tak *blush* sebab rasanya tak perlu sangat lagi nak buat sit-up sebab perut dah kempis sikit. Already 26 inch. Punggung lagi ni haih problem betullllll. Potong kang. Saya tahu squat tu senaman untuk mantapkan punggung kan, tapi ada lagi tak senaman lain. Anyone? Taknak depends dekat squat ja. Takda takpa.

However now, I am officially bawah 48KG sobs terharu dekat diri sendiri. Kita tengoklah sampai bila bertahan hehe joke.

Brrrrr.. SEJUK! Dah berapa negatif celsiuslah agaknya sekarang ni ek. Tinggal tak turun salji lagi. Got to go. Nak cari sweater tebal-tebal (- -")

You Might Also Like

0 comments