The truth is, I don't wanna find the 'right one' for now.

January 17, 2011


Favorite!

Novel-novel karya Sophie Kinsella (tapi tiada kena mengena dengan Sophie pada nama Fina Sophie sebab saya tidak kenal lagi novel-novel Sophie Kinsella waktu 2005). Akhir-akhir ini saya lebih banyak pilih buku bacaan ringan-ringan macam ni untuk waktu-waktu senggang. Err sebenarnya mau cakap saya sudah lama tidak baca novel Ramlee Awang Murshid hewhewhew. Bukan bosan, tapi his novels are way too serious for my condition yang sudah sedia tertekan kehkeh aku mahu tertekan apa aku pun tidaklah tahu.

Okey tidaklah. Look into my eyes. Aku happy-happy saja.

Buku lagi satu tu komik Detektif Conan. Okey Fina jangan cakap lebih-lebih pasal komik ni nanti kau susah mau stop XD

Sebenarnya entri ni kononnya mau show off benda-benda yang aku beli since akhir tahun lepas. So lihatlah gambar-gambar dibawah.

Beg silang GF - Gio Fiore yang aku tidak pernah dengar jenamanya tapi whatthehell yang penting aku suka. Okey fine, kenapa beg silang? Sebab saya tidak lekatlah mahu pakai beg sangkut bahu ala-ala ladies tu. Ajari aku. Tapi memang tidak berapa tahan. Akhirnya tetap akan pilih beg silangg jugak. Tidak selalu beli, dalam setahun biasanya sudah bosan then akan beli satu sebagai ganti. Hewhew. I ♥ Beg Silang.

Then, ada beli skirt labuh. Sometimes I will wear skirt labuh, so beli untuk tambah collection. My habit is, suka skirt atau seluar yang pelik-pelik dan nampak epik sikit HAHA. Aku simple saja orangnya. The one who would wear t-shirt atau long shirt with jeans atau lengging dan heels. Dan most of the time, kalau pakai shawl, mesti tidak berapa nak kemas (- -")

Bought new contact lenses, kali ni 3 tones, brown colour. Sebab warna asal mata saya pun brown (gelap) juga so to look natural and NOT fake, I guess, no other color, mesti brown juga. Pink? Ocean blue? Green? Nah. I am not little girl anymore to wear fancy things like that.

Oh. SHAWL! Gypsy shawl. I love the dangling 'earrings' attached with the shawl. Gorgeous! Even tidak sure mahu pakai camana - tapi beli juga. Nanti saya figure out la macamana mau pakai dengan betul. Buat style sendiri pun okey jugak kan. HAHA disasterlah macam tu.

Ada lagila beberapa helai baju. Murah saja pon. Semuanya sekitar RM20 lebih. Ada yang kurang dari RM15. Lagi mahal aku beli shawl okey. Murah tidak apa, janji cantik dan terletak elok ja dekat badan ai. Menang membeli menang memakai hehehe. Cantik kan gambar-gambar? Kehkeh.

Sebenarnya tiada gambar. Malas mau snap.

You Might Also Like

3 comments

  1. aiyo,kena tipu la entry ni.I tot ada gambar tapi takde pun!

    ReplyDelete
  2. aku pn minat Sophie Kinsella
    ni naaa....

    mgkin mnunjukkan kita makin matured kali ah

    hahaha

    ReplyDelete