27 Februari 2011

February 28, 2011

Esok kerja jadi hari ini mari kita jumpa dengan si dia yang tercinta ewahhh XD

Mama dan ayah keluar atas urusan keluarga, pergi rombongan meminang dengan sekalian uncle-uncle and auntie untuk my cousin. Alhamdulillah, sudah sampai serunya. Elok sangatlah tu. Sampai bila dia nak asyik kena langkah-langkah oleh cousin beliau yang lain yang kebanyakannya dah pangkat adik-adik dah kann. KAMU bila lagi? Eceh bertanya pula tiba-tiba kannn. Tak sedar diriii.

Petang tadi, selepas hantar adik ke stesen bas ke Kota Kinabalu, terus ke destinasi pertemuan kami di KFC. Pekan Ranau tak macam hari-hari biasa, hari ini agak sunyi sebab banyak kedai tutup. Ada yang buka tapi kebanyakannya buka setengah hari saja. Dia text, cakap yang dia dah dekat Kibbas. Dari Kundasang.

Saya pun pergilah ke toilet sekejap. Tapi tak masuk toilet lah, just pergi depan cermin. I love wide mirrors macam cermin KFC tu. Hehe. Pusing-pusing sikit make sure my appearance okey, betulkan tudung dan a guy standing right next to me yang tengah basuh tangan tiba-tiba stop, looking at me. Mula-mula dia tengok melalui cermin, lama lepas tu dia toleh ke sebelah, dan dengan confident dia cakap, "Sudah cantik tu."

I don't meet his eyes, pandang sekilas saja. I don't even terlintas nak cakap terima kasih sebab a bit shocked. Obviously shocked, OMG Fina, Fina, Fina. And then I left. Kebingungan. And thinking, how flirty la this guy! Okeylah maybe I je yang perasan, kan. I ni boleh tahan juga kuat perasan. Kehkeh.

Kemudian Zul datang, ambil order, dan ambil seat. Port kegemaran kami, di tingkat atas. And the flirty guy pun ada? Bila Zul off sekejap pergi toilet, flirty guy tu lalu sebelah saya dan ..... I don't know how to describe, but I just know this guy really do notice me. I did smell something behind his smile. Did I just saw him winking his eyes?? And bila dah jauh pun dia toleh-toleh saya dekat belakang. Saja-saja la tu, you should just find a girlfriend, boy. This girl here has already taken =D

Told Zul about that, dan air muka dia macam 'urghhh berani dia kacau GF aku??' XD

Okeylah, tak boleh usik sangat, nanti dia touching pula. Dia ni nampak ja ganas, tapi dalam hati bukan main lembut lagi. Theehehe.

So kami mula berborak, dimulai dengan ini :

"So, bagitahulah tentang event 26 Mac tu?" Saya dengan muka excited. Ha-ha. Semalam dia mention tentang coming event tu.

Dia explain dan explain. Sama macam event Tari Kirana bersama Walai Tokou Homestay dengan Agrobank beberapa hari itu, kali ni pun lebih kurang saja. Cuma kali ni yang buat saya excited, bila Tari Kirana akan perform dengan LIVE MUSIC with Kinabalu Merdu Sound my favorite band. Isn't it overwhelming? =P Saya dah bluetooth beberapa lagu yang mungkin akan dipersembahkan oleh Tari Kirana waktu tu, diorang nak guna mp3 tu untuk buat live music. The plan is, Tari Kirana akan buat latihan dan bila rehearsal nanti buat secara live. Can't wait..!

Ada boyfriend ahli KMS ni best juga kan? Ehehe. Sebenarnya point utama entri ni nak cakap pasal tu la. About Tari Kirana XD

By the way, evening tadi memang nice.. Hari dah gelap bila kami balik so dia escort saya balik, terus sampai rumah. Around 20 minutes juga tu dari Pekan Ranau. Dia cakap, dia rasa perlu hantar saya untuk make sure saya selamat sampai ke rumah. Terharu.

Rock kan kereta kami HAHAHAHA

You Might Also Like

0 comments