7 days only?

March 01, 2011

Petang semalam, dia datang ke Kirasa Cafe lagi. Macam biasa, if dia ada sedikit masa senggang, dia akan datang meluangkan waktu bersama saya. How thoughtful. Tapi, kalau tak ada masa pun, kalau dah rindu, masing-masing akan cari alasan nak jumpa theehehee. Kami sama saja, hanya mahu bahagia yang kami rasa bila bersama ♥

Bagi dia beberapa lagi mp3 lagu tarian sebagai rujukan diorang untuk arrangement music. Dia mahu 5-6 lagu juga untuk persembahan. Tadi kami main pick-pick saja lagu mana yang bunyi dia best dan dalam beberapa hari ni before Jumaat, saya akan decide lagu mana hendak diambil. 26 Mac 2011, Sabtu. Masa sebulan tu tak lama, lots of thing to be done, plus, saya buat training untuk the girls pun waktu hari Jumaat, Sabtu dan Ahad saja. Hari lain adalah hari yang saya takkan kacau. Jadi......

Kalau dikira, sebenarnya dari masa sebulan tu, saya ada 7 hari saja tempoh untuk buat latihan. Untuk itu, saya sangat-sangat-sangat memerlukan komitmen dari the penari-penari Tari Kirana. Saya sendiri pun banyak benda nak kejar date due hehh. But insya-Allah, we'll make it =)

You Might Also Like

0 comments