The urge to see him.

March 06, 2011

Mula-mula plan nak keluar dengan Zul tapi tidak jadi sebab dia cakap kena balik ke Kundasang, dalam tengahari dia kena gerak ke KK sebab nanti ada show. Saya pula tak dapat nak keluar awal sebab tiba-tiba ada kerja penting nak buat tentang hal dokumen pekerja-pekerja Kodingking Enterprise. Tengok, Ahad pun kena kerja bergantung pada kehendak majikan isk isk :P Dan kecewa sedikitlah sebab tidak berkesempatan nak jumpa. It's been days since our last met, maybe that's why I feel the urge to see him right in front of my eyes...

Plus, kalau tak jumpa lebih dari dua hari, makin keraplah orang tu masuk blog ni lepas tu ikut nyanyi lagu Rindu Setengah Mati yang ada dalam blog ni. Aku yang penat nak dengar sebenarnya kihkih joke. It's his thoughts that counted. Selagi dia tak jemu nyanyikan lagu itu untuk saya, selagi itu saya setia mendengar thihii.

Perap diri sebentar dalam bilik. Dana ketuk pintu bilik saya yang tengah berkunci tu tiba-tiba cakap nak masuk. As we talked, saya ajak Dana keluar. Saja-saja.

Him : Buat apa da tu Yang?
Me : Mau kuar dengan Dana.. Kejap lagi.
Him : Di pekan ka?
Me : Iya
Him : Gitau kalau jalan da ya Sayang?
Me : Ba..

I was in KFC with Dana, queuing for our turn. 11.56AM when Zul's next SMS arrived,

Him : Sayang mana da?
Me : Pekan.
Him : Jumpa di KFC Yang..

Told Dana, and she was like ..'yeay Zul is coming!' XD

Surprising. Saya sangka tadi dia saja-saja tanya, rupanya dia betul-betul nak jumpa. He always got to find the way to meet me. Dia cakap, masa untuk pergi KK tu can wait lagi.. That is so thoughtful..

Well, another nice weekend spent with the loved ones. Had a good time with Dana and Zul. They got along so well. Too well sampai diorang siap boleh berpadu tenaga paksa saya ikut kehendak diorang untuk ambil gambar saya main suap-suap makanan ngan Zul pulak (okey ini kes waktu di Medan Selera waktu Khamis lepas grrrrrrr).

By the way, Zul looked sooo ....may I say, HOT? =P

Balik dari pekan, waktu saya tengah train Tari Kirana, samada dia atau saya yang call, he told me after dah jumpa tadi pun he still missing me... By this time I am publishing this entry, he's already at Papar and now is training for the show. I bet, nanti bila dia dah selesai semua, he will be singing the Rindu Setengah Mati song on the phone for me XP

I really miss him too.. 



And, since the day I am with him, saya rasa banyak cerita-cerita saya berkisar tentang kami, kan. Tentang saya dan dia. Nak buat macamana, program-program untuk Tari Kirana yang akan datang pun banyak melibatkan Walai Tokou Homestay dan KMS, secara langsung terus connects with Zul. My future planning and activities pun banyak melibatkan dia ..so how? :P 


You Might Also Like

6 comments

  1. eeei,,
    suka aku ko makin bahagia naaa...

    cwwaaaaaaaaaahhhh...

    serius aku sukaaa tinguk ko hepi..
    ;))))

    ReplyDelete
  2. cantiklah sudah tu kalau future planning banyak melibatkan dia.... bila nak kawen ? hhehehe

    ReplyDelete
  3. OOOOOOWWWH..Jelesnyeeee!

    lau la kita bahagia camtu tym dlu2 kn bgus..uwaa

    next tym gather2 la kita sma2 ma partner msing2..mis u alot.

    ReplyDelete
  4. mr_mrs mikko,
    alhamdulillah wani.. :)

    bah tp yg psti tunggu ko dulu la kawen, bleh? ehehehe

    ReplyDelete
  5. ztie,
    mesti la tu kan ztie. awal thn. tp tak tahula tahun bila theehehehe

    ReplyDelete
  6. dandeLLion_geisha,
    terbayang kita gather dgn partner masing2.. or, husband masing2! wahhh.. indah. moga jadi kenyataan cuz i miss u so much ziela. rindu wktu zaman kita sama2 mula kenal cinta, sama2 jatuh dan kecewa, dan sama2 kuat berdiri!

    ReplyDelete