Not giving up.

April 26, 2011

'Kisah Cinta' yang masih punya pautan di sidebar blog itu - biarkan saja dulu. Masih belum bersedia mengubah apa-apa. Sekurang-kurangnya, bukan secara drastik. Biar saja. Tidak sanggup rasanya menghukum kenangan indah itu lantaran apa yang sedang terjadi saat ini. Aku masih belum tega.

Tiada sekelumit rasa benci. Walaupun mungkin dia yang membuang aku dalam hidupnya, hati aku ini masih menyayangi. Walaupun selepas apa yang terjadi, masih ada ruang di hati ini untuk mencintainya tanpa ada sesal. Tanpa terkesan.

Hari ini genap 3 bulan kami bersama. Bulan pertama dan kedua yang masih bahagia. Malah kami masih sempat bahagia minggu lepas. Tapi.. Untuk bulan ketiga ini, air mata pun dah puas mengalir. Rasanya dah tak ada sisa lagi. Habis. Yang tinggal hanya badai dalam hati..

Congratulation (in advanced) for your coming engagement day yang tinggal beberapa hari lagi mungkin. Tapi selagi abang tak pegang title SUAMI ORANG, I will try to win your whole heart back.

You Might Also Like

3 comments

  1. fina, alamak saya tak faham kisah cinta fina. tapi what eve is, mintak petunjuk dari Allah k? DIA tahu apa yang terbaik untuk hambaNya. mungkin ini satu dugaan. pasti ada hikmah satu hari nanti yg kita tak tahu nikmat disebalik kesakitan yg kita tempuhi.

    ReplyDelete
  2. finaaaaaa....betul ke? macam tak percaya :(

    jangan give up fina!

    ReplyDelete
  3. "Tapi selagi abang tak pegang title SUAMI ORANG, I will try to win your whole heart back."

    yeah, anda ada hak untuk itu fina. be strong. rasa tak puas hati pun ada bila baca entri ni sebab macam eh kenapa camni jadinya.

    tapi nanti, apa2 hal jadi pun, ia berbalik pada Yang Esa. yang pastinya, setiap apa yg berlaku, hati fina, Allah dah jadikan makin kuat utk terima apa2 cubaan. saya percaya itu. :)

    ReplyDelete