Tari Kirana at Perkasa Hotel 26th of March 2011

April 01, 2011

Okey here we go. Another show event for Tari Kirana on the last 26th of March 2011. The prelude of the event is in this entry. Thanks Uncle Koch, kerana sekali lagi dah memberi peluang Tari Kirana membuat persembahan with their team. Such a pleasure working with you guys.. Sangat relax.. *wink

Mari go through gambar-gambar ni. 

Waktu masukkan kostum dan beg-beg ke dalam kereta, waktu berada di dalam kereta dan waktu baru sampai. Gambar ramai-ramai tu waktu kami dalam mini-dewan homestay untuk rehearsal.

Waktu mekap. Jari I saja yang nampak jelas. Takpalah, jari ja pun jadilah haha. Gambar BK dan Nanak dekat part bawah tu waktu diorang susun subang.

Sebelum performance, kita makan dulu!

Suasana sebelum perform. The stage, the foods, the crowd and the Kinabalu Merdu Sound Team. Bestnyaa bestnyaaaa.

The girls of Tari Kirana. Sepatutnya ada 7 orang semuanya, tapi seorang (Jijah) tak dapat join sebab dia ada program motivasi di Pulau Sapi.

Sumazau (Sumandak Kinabalu) and Zapin Kontemporari. Nampak tak KMS team sedang main insturment muzik dekat belakang? ;D

Ini waktu Joget Kain Songket. Yang ni music arrangement dia memang best gila OMG OMG tapi sayangnya video persembahan Joget Kain Songket ni just sampai verse yang pertama saja sebab camera sot tiba-tiba. Picture ja ada. Video singkat sangat tsk tak puas. Next time nak live music untuk lagu ni lagi bolehhh? T______T

Waktu dah selesai semua persembahan. Yang atas tu one of KMS' instrument. Aku ni obses ngan KMS ka apa, picture instrument diorang pun nak di-snap theehehe.
Malam tu, diorang ada perform juga Walinongsari dan Ayam didik, tapi saya tak snap picture. Just videos. Esok paginya bangun bersiap balik dan sebelum balik, sarapan dulu di Garden Cafe.

BYE!
More and larger pictures are in FB Page of Tari Kirana.

You Might Also Like

2 comments