Prelude : Majlis Persandingan Zaba dan Sue.

June 06, 2011

Selesai satu lagi persembahan tarian untuk majlis persandingan cousin saya, Zaba (I call him Lanag) dan his adorable wife, Sue. Ni sebenarnya second persandingan selepas bersanding sebelah pengatin perempuan.

Jom tengok gambar ni.


Tari Kirana bersama pengantin. Persembahan sebelah petang.


Persembahan Tari Kirana pada sebelah malam

Next performance at Kundasang. 11hb hingga 12hb June, saya dan Tari Kirana akan bermalam di Walai Tokou Homestay untuk persembahan berturut-turut sepanjang 11-12hb tu - Insya-Allah kalau tiada apa-apa halangan. Uncle Koch panggil untuk buat persembahan awal pagi di War Memorial Park Kundasang sempena World Mountain Bike..? Not so sure. Kemudian esoknya 12 June sebelah malam untuk salah satu event pengisian World Paragliding Festival(Lohan Ranau) yang diadakan di Mount Kinabalu Heritage Resort & Spa (formerly Hotel Perkasa Mount Kinabalu) again, with the KMS.

Hm. The last time I went there, saya dengan mata bengkak drive ke sana dari Ranau dengan harapan dapat memperbaiki hubungan saya dan seseorang yang sekarang ni sudah bukan milik saya lagi. So, nervous sikit.  I heard that his family di sana kebanyakan tahu tentang saya datang ke sana.. Hahaha.  And all of the stories yang macam drama paling menang abad ini? Heh. But no worries, it would not distract anything inside me. For sure.

...........Err, hopefully.

Aaaaaaanyway ..More pictures to come later. Bila saya free, saya upload :)


You Might Also Like

2 comments

  1. haha
    segan kot jumpa family dia kan

    ReplyDelete
  2. Aimi dan Pakcik Hashim,
    segan? erm, not sure about that. mybe laaa.. :D

    ReplyDelete