Bahagian aku.

June 27, 2014

Sedihnya ya Allah.. Oh Tuhan berikanlah akuuu kekuatan menempuhi dugaanmuuu.. Eceh sempat nyanyi pulak. Am now at library Ranau sorang-sorang siapa nak temankan meh tapi saya dah pulang lah ahaha.

Wow rindunya menulis di blog. Tidak sangka I am still going strong here walaupun dah jarang-jarang, but I think I will never stop. Unless I stop breathing la. Will I end my story being happy? Or forever being saddy. Pantun tak jaddy.

Saya insan yang sangat banyak kekurangan. Bila diri ini sudah tidak mampu diterima.. Apakan daya. Tak ada guna nak berkabung untuk apa yang sudah terjadi. Saya anggap ini cerita saya dari Allah.Ini bahagian yang Allah bagi untuk aku. Bukan bermaksud selama ini tidak cukup kuat, tapi lepas ni apa-apa juga yang terlepas dan tersiapkan untuk aku, aku redhakan dan gagahkan.

Crying too much is not cool.

You Might Also Like

0 comments