Blog Planner!

October 16, 2014

Aku bukan blogger famous. This blog is famous only in my heart. (- -')

Sesungguhnya aku tidak ingat di mana aku menjumpai ini. Sekitar awal tahun telah mengoogle dan google dan tiba-tiba ada. Heheh *gelak tak memasal* Tapi kalau google 'weekly blog planner' confirm jumpa dan ada banyak lagi pilihan. Untuk template ni saya ada printable version. Bawah ni screenshot saja, but yes surely walaupun tak pernah guna tapi reading the content I feel organized tiba-tiba XD

Good for bloggers yang teratur entrinya. Macam lifestyle blogger gitu. Bukan untuk saya, I think. Sebab I tulis caca merba.




Nice kan. Anyway ada satu lagi tips, tapi saya sendiri tidak buat lagi sebab have no time, but I'll share later. Ubat untuk blogger yang no idea nak post apa dalam blog. Bila penyakit blank tak tahu nak tulis apa. Hehehe.. Coming up nanti. I mean naaaaaaaaaanti XD


Note : Sorry for previous post if I'm being too offensive. But that's what I feel right now.

You Might Also Like

1 comments