Fiza Niza Chu, Baca ini.

August 09, 2010

Baru lepas baca entri cik N o r h a f i z a yang buat aku rasa macam nak meraung-raung. Alamak over pulak. Tapi serius dah terpercik sikit air mata. I dunno lah. Sedih gila vavi punya. Fiza, saya tidak sampai hati mau baca entri kamu keluar berjalan-jalan. TIDAK MAU BACA NANTI JELES! Fiza Niza dan Chu sila baca entri ini, sila rasa serba salah. Hahah tsk patheticnya. Sedih tapi gelak. Ini gelak sedih tau?

Lepas tu dia siap tampal gambar kami berempat. Semua ada kami berempat. Fiza, Niza, saya dan Wancu. Serius rindu sama kamu semua. Saya serius saya rindu macam nak menangis je uwaa.. Selain Armin, mereka ini juga my partner IN CRIME. Otak penjenayah gila. Ahah. I miss every moment with you guys. Fiza dengan cara dia, Niza dengan cara dia, Chu dengan cara dia, saya dengan cara saya (I wonder cara saya macamana tah ahaha). Not all the time kami semua ngam. Tapi, dalam susah, dalam senang. Mereka tetap menerima. Rasa persahabatan kami macam even kau buat kesilapan paling bodoh dan tak boleh diterima pun, diorang tetap ada di samping dan buat kau rasa benda yang kau buat itu benda paling betul di dunia. Diorang takkan selalu agree dengan kau, tapi diorang ADA. Itu yang penting. They are among the best thing ever happen in my life. Including you, Armin, if you read this. Aku sendiri takkan puas bercerita betapa aku amat hargai persahabatan aku dengan diorang ni.

Saya ada cerita tentang diorang semua ni dalam entri I N I.

Okey nak lari pergi bersedu sedan dalam bilik air. Emosi ai.

You Might Also Like

10 comments

  1. Fina...!!!
    Masa aku tulis entry tadi, mood aku happy je. Cuma masa nak letak gambar kita berempat tu je, rasa macam rindu gila kat ko!
    Tapi lepas aku baca entry ko ni, Adoihhh... TERnangis plak aku. Dah la kat kedai ni. Nak cover, tapi hidung dah merah, camane??
    Aku salahkan ko 100% sebab buat aku nangis. Uhuk uhuk..

    Miss you, Fina...
    Rindu sangat sangat sangat....
    sumpah, sedih!!

    ReplyDelete
  2. sabar sis..ifa pun jadi rindu ngn my bff di sabah nie..huhu

    ReplyDelete
  3. AuraFIza,
    dah tak mampu nak berkata2. biarlah anak bulan bicara sendiri. tsk tsk T____T kan punya sedih smpai anak bulan yang disuruh bercakap. apakah. teremo okey. jgn lak terasa, :P just sedih wehh.. sy sorang jak yang tiada :(

    i hope this whole thing can be rewind back. bleh ubah mana2 yang bleh diubah. i hope this all are juz dream. :( janji tau, simpan rahsia ni.

    apapun, korang enjoyla, i'll be watching from here ewah haha :P

    ReplyDelete
  4. tetiba i miss my friends in college dulu..... u agak jahat fina, recalling those sweet memories with ur friends...... my friends mana ada blog!! tak aci!!!!

    ReplyDelete
  5. kta serang kenduri kwin fiza nnt....SERANG.....!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Yeahhh..
    Aku sedia menerima serangan ;)

    ReplyDelete
  7. tiefazatie,
    seriously, ingat ifa dekat sbh skrg?? ;P

    ReplyDelete
  8. .s.o.f.i.a.,
    not me! ahaha its them ya. salahkan diorang. waaaa.. ahaha :P

    ReplyDelete
  9. Waniza,
    niza, fiza suda gtau tarikh. hope i can make it @_@

    ReplyDelete