Pemenang keTIGA Peraduan "Best Personality Contest"

August 04, 2010

Dua contest yang saya join berturut-turut (contest Innershine tak habis lagi saya dah join Best personality Contest ngahaha I might never had enough :P) juga berturut-turut dapat number three. At first, frust-lah juga. Siapa tak frust. Waktu aku pergi Kota Kinabalu having dinner with Innershine Team (waktu tu masih first place), waktu tu juga mencanak-canak voters naik contestant lain naik. Walaupun aku dah agak, tapi ceh. Habis aku kena potong oleh dua orang tu. Bukan tak dapat online, tapi tak terasa pula nak online lama-lama. Seronok sangat kot. Haha. Tak apa dah nasib aku. Again, Top 3 not bad juga :)

There's a secret behind this contest, and someone not really happy with my losing cuz dia expect me to win the first prize. Not mentioning diri sendiri, sebab kalau mention diri sendiri sebenarnya bukan takat frust, tapi marah. Aik? Marah diri sendiri tapi tak sampai hati. Diri sendiri kita kena sayang. Ngahaha. Sorry I kena rahsiakan siapa yang not really happy tu, takut nanti timbul cerita tak enak atau ada yang cakap pilih kasih atau maybe ada skandal or what ever. Bila fikir balik rasa lawak pun ada juga. Adalah :P

Anyway, again, thanks voters dear. You know what prize I got? Kalau contest Innershine tu I dapat peluang makan malam secara eksklusif bersama team Innershine, yang Best Personality Contest ni I dapat lain pula. Much more beneficial (for me lah ahaha). I am so lucky, guys, sebab at first hadiah hanya untuk Pemenang Utama dan 20 pemenang hadiah saguhati. Then both 2nd place and 3rd place (me) got this surprise! Here's the link : N O T E

I got :
  • 3 ebooks Koleksi Mencari Cinta
  • 2 buku - Kamus Cinta & 101 Nota Mencari Cinta
  • 7 lagu dari album RR&IK
  • 3 single terbaru (belum release) - "NOTA CINTA" - Be the first to hear!

PLUS SPECIAL GIFTS :

Anda berdua akan terus ke FINAL di dalam Pencarian Bakat Baru Video Clip 'Kerana'. Yang sedang berlangsung sekarang. (Still need all the votes you can get for final judge by the jury)

See that? Akan terus ke FINAL Pencarian Bakat Baru Video Clip 'Kerana'. Itu big prize juga tu. Actually PBBVC 'Kerana' tu ada dua peringkat. Peringkat pertama, hanya 10 contestant yang dapat undian tertinggi yang akan lepas ke peringkat seterusnya (Final), then ada lagi penilaian keseluruhan undian + penentuan oleh pihak juri siapa yang benar-benar layak. LOL. Masalahnya, kalau aku lepas sampai ke final pun, aku tak rasa aku cukup cantik dan fotogenik untuk berada di dalam video clip. HAHAHADOI.

Tak apa, kawan-kawan yang ada simpan cita-cita nak be on video clips oleh penyanyi sebenar (being popular isn't a bad thing, mind you. IT'S A PERSONAL INTEREST!) ini peluang keemasan anda.


Tips from me, get as much votes as you can, and be outstanding as much as you really are, then the juries will notice you so might get the chance. Bakat baru tu bukan setakat ada satu kekosongan apa ;)

Eh TERpromote pulak. HAHA.

Anyway, since I got ebooks dan books about LOVE kan, dan since you guys yang menyumbang pada kemenangan ni, dapat nanti saya cuba cari masa untuk kongsi tentang isi kandungan buku-buku tu dengan kamu semua. You know who Razzi Rahman? He's a 90an singer, seangkatan dengan Awie etc. Dia pernah berlakon filem 90an. Suara dia a bit husky, ala-ala M.Nasir kot. I can tell you anyway that Razzi Rahman is a good LOVE consultant. He's so friendly and helpful, bila cakap dengan dia rasa macam dah kawan lama dengan dia. Itu kelebihan dia walaupun dia seorang artis. Saya pernah minta khidmat nasihat beliau dan pernah post tentang tu dalam blog lama. Boleh baca I N I juga.

OKEY. Next update tentang m y   o w n   c o n t e s t ;)

There's a lot more I still wanna share with you guys. I do have, so stay with me til the end, will you?

You Might Also Like

4 comments

  1. congratulations dear....... and good luck!!!! (really hope can watch u in the VC...)

    ReplyDelete
  2. tiefazatie,
    thanks ifa sayang! ^^

    ReplyDelete
  3. .s.o.f.i.a.,
    duh jangan hasut me. i cannot. tengoklah contestant yg lain, ramai lagi yg lebih comey kot. ehehehe

    ReplyDelete