PRELUDE : Pengumuman Keputusan Contest Mencipta Slogan.

August 10, 2010

Dengan terpublishnya PRELUDE PENGUMUMAN KEPUTUSAN CONTEST MENCIPTA SLOGAN, dengan ini secara rasminya saya menutup contest yang telah berlangsung sejak 6 Julai lepas sehingga 31 Julai 2010. Sejak bila entah contest ni bernama 'Contest Mencipta Slogan' ni, saya letak saja sebab saya baru perasan contest saya tak ada nama yang spesifik. HAHA. Tapi ini baru prelude, saya belum mahu umumkan lagi siapa pemenang-pememangnya *winks*

Okey, first of all, I am so sorry people lambat update pasal contest ni. Dah 10 hari berlalu kot. Walaupun ada juga cakap pasal contest ni beberapa kali after 31 Julai, saya masih lagi bergelumang dengan pilihan penyelesaian yang terbaik sebenarnya. Dan for sure, hidup bukan sekadar blog. LOL. Anyway, straight to the point saja.

Second, saya nak berterima kasih kepada 14 orang ini kerana sudi untuk memeriahkan contest saya ini walaupun hadiah tidak seberapa. My first time buat contest dan not really bad. 14 peserta, okeylah tu. Boleh bagi giveaway dekat semua sekali hakhak. Next time maybe akan buat contest terus dari Sophie's Armario dan kalau ada rezeki, hadiah bagi yang lebih lumayan lagi.

Saya nak ulang hadiah yang bakal dimenangi. Hadiah utama akan diberi pada tiga orang peserta :
  1. Top-up RM5 celcom setiap seorang
  2. Special entry for him/her
  3. Hadiah lumayan dan misteri dari Sophiesm.Blogspot.Com or Sophie's Armario
Keputusan dah ada, solution pun dah ada. Ada 14 contestant dan kesemuanya TELAH DIADILI seadil-adilnya dan keputusan saya adalah muktamad. Lagi pula saya dah anjak banyak hari untuk meneliti setiap penyertaan. 3 orang pertama akan menerima hadiah utama yang tidak seberapa dari Sophie Armario (jangan tanya Sophie's Armario tu apa haha), manakala seorang dari 11 penyertaan yang lain juga TELAH DIPILIH untuk memenangi RM3 top-up CELCOM. Maxis dan Digi I tak provide, unfortunately. But tak rugi if Maxis user and Digi user ikut serta sebab if you guys menang, boleh hadiahkan top-up pada orang-orang tersayang anda yang guna CELCOM. Siapa nak bagi RM3 free ngahaha gelak gedik (ayat copy-paste).

Pemilihan pemenang-pemenang adalah jelas : Dipilih berdasarkan slogan yang paling menarik dan kreatif seperti yang telah saya nyatakan dalam entri pengumuman permulaan contest. 

Pemenang akan dihubungi dalam masa 24 jam SELEPAS entri nama-nama pemenang dipublish. Sekian.

P.s  Sophie's Armario = Sophie's Wardrobe = B L O G S H O P.

You Might Also Like

4 comments

  1. mesti bdebar2 sume kontestan.
    hehe

    ReplyDelete
  2. wah..bestnye...sape kah itu..=)

    ReplyDelete
  3. Hariz,
    yes! ;)

    fara,
    ah biasa ja. tak ada yang istimewa sgt pun (- -")

    tiefazatie,
    siapa yaaa..

    ReplyDelete