Jitra

January 12, 2008

gi jitra dalam jam 3.30 ptg, pastu dalam jam 7.00 ptg lak, membe datang amik g alor setar.. hampir jam 12 tgh mlm baru sampai kolej. aku trus balik bilik. mandi n buat apa2 yang patut. roomate mcm biasala.. tidur awal.. tp kali ni nampak mcm tak sihat. dia terjaga time aku sampai, ada gak tanya napa, tp ntah apalah yang dia jawap.. tak jelas sgt.. ngantuk kut. so biar jak la.. esok nanti pasti dia ckp kalo ada apa2..

aku sempat turun online. haha..

actly i'm kinda happy today. my old friend told something about something today. bukan berita baik, bukan juga berita buruk.. but somehow, ia buat hati ini senang banget. and i like this feeling. tidur nyenyaklah malam ni.. heee..

what else?

oya.. i miss my sist :(

last time she call me from her new school.

"Hai Na!"

suara itu girang yang amat. satu rasa menusuk. terharu. gembira. rindu. bangga. semua rasa itu sebati jadi satu. menghasilkan satu rasa yang sukar dimengertikan. rasa yang begitu menyentuh naluri.

mahu menangis sebenarnya. tp tangisan utk apa? sedih? gembira? entah!

"Hai Dan, jauh ni. mahal"

aku kaget sebenarnya mengingatkan yang aku d kedah dan dia d sabah. jauh jarak. mahal caj. tambahan, dia menggunakan public fon menelefon ke talian hensetku.

Tut! Dan talian itu putus begitu sahaja.

alahai.. syiling habis kot..

oya. namanya Dana. Hasnie Farhana. kami berkongsi nama pertama yang sama. dan satu huruf pangkal nama kedua yang sama. panggilan glamornya, Dan.

itu saja buat waktu ini.

ngantuk.

dalam perjalanan balik tadi, ada sederet rumah kedai hangus terbakar. masih dikerumun org sedang api telah habis padam. d changloon.

esok pasti ada khabar mengenainya.

salam..

You Might Also Like

0 comments