AKULAH KEKASIHMU

May 22, 2008

::: WAHAI HATI..
AKU TAK BISA MENYENTUH CINTANYA.. :::


ketika simfoni merah menerjah tiba

tibalah saat malam merampas senja

dan kerinduan mula merantai masa

lantas ku jejaki dirimu

mengejar bayang-bayang hitam milikmu

tapi aku terkedu

hatimu bagai terkunci untukku

lalu ku cuba menggapai realiti

yang melayar pergi

namun aku tak peduli

biar pun kesamaran yang ku perolehi

tapi ku tabahkan hati

kerana kaulah kekasih hati

sajak ini bukan ciptaan aku, tapi bait kata dalam sajak ini masih amat segar di ingatan. aku cukup hafal sajak ni. sajak yang aku dapat dari novel AKULAH KEKASIHMU. Maaf, kurang ingat siapa penulisnya kerana dah 7 tahun aku kembalikan novel itu pada si pemiliknya tapi yang aku ingat novel ni diterbitkan oleh RHYTHM. ada beberapa sajak lagi dalam novel itu, pernah sempat menyalinnya ke kertas lain yang kemudiannya aku simpan. jika aku berhasil menemukan kertas itu semula, nti aku post.

Sajak ini tidak menggambarkan apa2 tentang sy waktu ini yaaa.. :)

right now, dr satu sisi lain, if my mood is a kind of weather, It would be a gloomy rainstorm. i'm a bit depressed and really needing someone to cheers me up.

You Might Also Like

0 comments