Kenalan.

January 25, 2009



Belum pernah lagi dalam mana-mana sejarah UUM, pelajar antarabangsa menjadi JPMDPP kecuali bermula tahun ini. Unik kan? Waktu KPO, mereka ini teman-teman JPMDPP dari Indonesia yang sama-sama berjuang dalam satu pasukan dalam JPMDPP dan sama-sama belajar di UUM. Gambar pertama itu, saya dengan Ryasti. Kemudian gambar kedua ialah gambar kami bertiga. Saya, Ryasti dan Juita. Manis bukan?

Itu teman JPMDPP. Lain lagi teman sama kos- Sains Kaunseling. Boleh dikatakan 85% terdiri dari golongan wanita dan 15% lagi adalah golongan lelaki. Banyak beza, kan? Kos Sains Kaunseling di UUM majoritinya adalah terdiri daripada pelajar-pelajar Melayu. Minoritinya adalah dari Sabah, Sarawak dan Antarabangsa. Merujuk kepada batch 2007/2008, hanya saya seorang dari Sabah, Niza seorang dari Sarawak, serta Putih dan Pipin pula dari Indonesia. Kem kaunseling baru-baru ini dengan mereka-lah. Gambar Putih dan Pipin nanti saya upload.

Moralnya di sini, saya bersyukur berpeluang berkenalan dengan ramai orang bukan saja rakan tempatan, tapi dari luar juga :)

Will be updated.

You Might Also Like

3 comments

  1. hmm..best nye dpt kenal dgn ramai org kan? =)

    p/s: update cpt2. dh berhari-hari fina senyap je. i love to read urs actually. =)

    ReplyDelete
  2. shima,

    yup. penerimaan tanpa syarat tu penting =)

    p/s thanx. berjuta-juta lemon thanx :D

    ReplyDelete