Bulu Roma Tegak Mendengarnya

June 03, 2009

My cat already sleeping kat atas katil T____T Nak tarik suh tidur bawah dia taknak sambil meraung-raung pastu cengkam kuku kat cadar katil (???) Okay tipu je. Dana tiada malam ni dia sleepover kat rumah kawan rapat dia jiran sebelah dekat rumah je merangkap sepupu sendiri. Jadi seoranglah malam ini berteman kucing ni. Mambo namanya. Kalau sampai masa saya tidur karang dia pulak mengiau-ngiau bising nak kencing ke nak berak ke saya tak teragak-agak campak je kat luar jendela wtf. Speaking about 'tidur', ingat tak pada entri saya yang lepas? Yang INI. Di mana, saya telah menyebut tentang Ming Dao pelakon/penyanyi/model pojaan hati saya i love you ming dao i always do waaaaaa.. Ming Dao I dreamt of you last night. Pathetic. Cis. Tolong jangan cerita hal mimpi pada orang nanti orang kata kita kemaruk. Kantoi sudah T____T Haha.

http://www.youtube.com/watch?v=Gn5L5U92_54
http://www.youtube.com/watch?v=X9whxWNI7bE&feature=related

Hari ini telah menghabiskan sebahagian dari masa lapang saya menjamu mata di YouTube mencari Connie Talbot seorang kanak-kanak berusia 6 tahun (waktu itu) dan Susan Boyle yang berusia 47 tahun (waktu itu) dari rancangan realiti Britains Got Talent. Very gifted. Their voice are amazingly great.

To be honest. She's fat. She's old. She's ugly. Susan doesn't has any physical attractions you had ever imagined an entertainer should have - wtf again. People are being too cynical over her, and over her appearance. Tapi lihatlah apa yang telah beliau buktikan di mata dunia. The same goes to this little girl called Connie. Cuma sangat (SANGAT) kasihan pada Connie Talbot sebab zaman kanak-kanak yang sepatutnya zaman untuk beliau bergembira bersama rakan-rakan dan belajar tentang erti kehidupan in some beautiful ways (as we are) seperti kanak-kanak lain akhirnya pada usia yang terlalu muda, terpaksa mengharungi life yang hectic, menghafal lirik, menghadapi debaran setiap kali on-stage, the pressure dari orang-orang media dan banyak lagi. Well, itulah harga yang perlu dibayar agaknya.

Just a simple review about them.
Almost cried dan bulu roma tegak dengar this two person ni menyanyi.

You Might Also Like

3 comments

  1. Salam

    pple always look on the outside
    everywhere its d same
    i bet org yg slalu ejek susan mst
    cam bengang je skunk tgk dia femes
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hendak menjadi terkenal memang begitu.perlu banyak berkorban.

    ReplyDelete
  3. BB (ceh ada nama baru) :P

    Wassalam.

    I bet. Ada mata yang lebih suka tengok org lain semata-mata utk cari kekurangan. very frustrating. Glad that Susann already get over them and proved that everyone have their own potential =)


    Padelkopak,

    Kehidupan menuntut pengorbanan yang bukan sedikit.

    ReplyDelete