Open to be mysterious.

December 11, 2009

Remember I told you I've deleted my MySpace account? I am about to delete my any social networking account other than Facebook, YM and Twitter. Other than Sufilara.Com @_@, too. Tengah nak pertimbangkan nak padamkan akaun Friendster. Tapi macam sayang sebab ramai kawan-kawan lama masih dekat situ walaupun dah ramai yang pindah ke FB.

Oh. Baru teringat. Kenapa Friendster sekarang ni slow sangat? Sejak dua tiga bulan lepas lagi. Takkanlah sebab interface tukar tu yang buat dia jadi slow? Or is it just cuz of the wifi? Heck. Malas dah nak buka Friendster kalau macam ni.

Hari itu, barulah saya nampak dengan mata kepala sendiri bahawasanya bersepah-sepah okey my information dekat internet. Lepas tu kalau ada yang pandai cari, handphone number pun ada. Tinggal google saja WTH. It's not me yang masukkan informasi macam tu, semua tu sebab waktu jadi Pengarah Projek untuk program kolej, kena sertakan sekali nombor handphone untuk masukkan dalam sistem SIRA UUM. I did not know that, data dalam sistem SIRA pelajar UUM available dalam enjin carian.

.. and these scared me @_@

Sekarang ini saya berfikir untuk mengambil inisiatif mengurangkan informasi-informasi personal macam tu secara berperingkat. Hingga mungkin selepas itu, saya akan menulis di blog ini sebagai seorang yang mysterious. Dari seorang yang open to reveal herself kepada seorang gadis misteri. Aww.. Which sounds more interesting? Ehem.

P.s : I cannot sleep.

You Might Also Like

2 comments

  1. eh.baru terasa nk jadi misteri? actually, x semua benda kita nk cerita kt sini kan? simpan juga utk diri sendiri. =)

    ReplyDelete
  2. nur.sa,
    nak jadi misteri n taknak reveal muka lagi dah. boleh tak? hehe :P

    ReplyDelete