Comel, genit dan berkebolehan.

February 18, 2010

Dana : Lia ada dia rumah sekarang ni. (Lia, girlfriend adik saya yang 22 tahun itu)
Saya : Oh .. (lepas tu membebel ape tah)
Dana : Saya lagi tinggi dari Lia (forgive her sebab tak panggil Lia sebagai kakak .. but what is it?)

Again,

Dana : Cek hari tu, saya lagi tinggi dari Lia hehehe.
Saya : Iya? Berapa tinggi kau?
Dana : 151 CM hari tu baru cek.
Saya : Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!
Dana : Berapa tinggi kau?
Saya : 150 CM. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Dana : Baru tahu. Lain kali rajin-rajin minum susu. Hahahahahaha (gelak setan besar gigi depan)
Saya : Aaaaaaaaaaaaah!
Dana : Lepas tu bergantung di mana-mana time period.
Saya : @#$%^& (Okey what the heels punya tips)

Omaigod this can't be happening @_@ Seriously. Like .. seriously, you guys. Like .. COME ON!? How come Dana dah capai tinggi 151 CM dan saya masih 150 CM like what the hell? I'm already in hell. Urgh. It's like the end of zaman kegemilangan model tahun 1990-an sebab diganti oleh para model tahun 2000 ke atas. Yea maybe that's the way to describe the feeling I had now. Perasan model jap. Haha.

Okey fine. Maybe Dana ikut mama, tinggi. Saya ikut ayah, comel genit dan berkebolehan. See? Lebih banyak kelebihan. HEH.

Taken on last December.
It's the power of high heels, baby. High Heels.



P.s : Sorry, gambar memang obviously blur. Muka tak nampak. Hehe.

You Might Also Like

4 comments

  1. ♠☠♠ayudeadwish♠☠♠,
    baru 156? that's tall babe :)

    ReplyDelete
  2. dear, ok la tu..kiut bah kalau kenit sj kan :) nice blog btw.

    ReplyDelete
  3. -ilyannur-,
    thanks. hee.

    finally jumpa org sndiri dlm blogosphere ;)

    ReplyDelete