Beautiful Blogger Award : Seven Things About Me.

March 27, 2010

Goes to ... Miss Fina Sophie, the owner of the blog Sufilara.Com!

Layankan sajalah. Hehe. Ini award dari Miss Independant dan Cik Pia. Thanks babes, for this thoughtful reward :')

Untuk terima award ni, saya perlu :
  1. Thank and link the person who game me this award
  2. Pass this award to 15 bloggers I've recently discovered and think are fantastic.
  3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
  4. State 7 things about myself.
Seven things about myself that made me beautiful.

For those yang baru mengikuti perkembangan blog ini, mungkin ini boleh bagitahu saya ni apa dan siapa.
  1. Saya anak sulung dari 5 orang adik beradik. Mama dan ayah yang tak pernah bergaduh raya ni nak balik kampung mana.
  2. Lahir bulan Disember, bintang Sagittarius, tahun Harimau dalam kalendar cina, suka pada nombor satu.
  3. Sedang berusaha menghabiskan degree dalam bidang Sains Kaunseling di Universiti Utara Malaysia. Setahun tambahan berbanding rakan-rakan lain bukan semudah yang kalian lihat dalam diri saya. I was just remaining positive and struggling to stay contented and so together. It never been easy, tears dropped more than you can ever imagined ..trust me :)
  4. Bergiat aktif dalam bidang tarian. Tarian tradisional melayu. Ahli Bidasari : Penari Universiti Utara Malaysia (sekarang tak aktif Bidasari dah), the head of Audirasari bawah DPP SME Bank UUM : after Bidasari (now nak serahkan tampuk pemerintahan dekat orang lain dah wahaha tampuk pemerintahan) dan founder, jurulatih dan pengurus bagi kumpulan Tari Kirana di Ranau.
  5. Kurang gemar bila orang cakap saya suka pink tapi ironiknya, barang saya agak banyaklah juga warna pink. Yang pasti, I love my bedroom nampak pink. Dah kawen ke bujang ke, I want my bedroom to be PINK. Kira blog ini pink macam bedroom saya sebab memang pun sebelum ada blog, tulis diari tiap-tiap malam dalam bedroom pastu letak diari bawah bantal hahaha =D Oh saya paling tak suka warna biru.
  6. Serious type of person who loves to hear jokes and blurt out laughing at it. But I'd never love the Raja Lawak reality show or any lawak-lawak like that. That's plain stupid but not that I hate it :)
  7. Over all, a very very realistic person, kelam kabut macam comel saja when something goes wrong dan perlu take immediate decision which I hate so much (haha), sensitif (why orang selalu kaitkan sensitif tu berkaitan emosional saja tsk tsk), suka sharing, mudah rasa annoyed tapi mudah diambil hatinya, tapi hati dia keras eh macamanalah tu? Hihi.
  8. Yang lainnya sila ke SINI.
Suka tau terlebih-lebih. Obses pada diri sendiri ke apa? Ahaha =D

Okey time for tagging, which sometimes hate it lah. Kalau lah award ni buat 7 things about the award giver, not the award taker, KAN BEST? Asyik cakap tentang diri sendiri saja, sometimes mau juga orang cakap tentang diri kita. Kutuk boleh, puji pun boleh. Yang penting? Kerjasama. Apa entah.

Okey you 15 people. Para perempuan yang saya follow blog dia. Kalau dah buat versi 7 things about myself, so kali ni buat 7 things about the award taker okey. No worries, takda paksaan. Cukupkan syarat je. Any tag yang best, tolong tag saya okey. Zuppp! Habis.

.
.
.

Lapar. Sekarang 4.13 AM. Mari bersahur.

You Might Also Like

0 comments