Min, My Best Guy Friend ♥

June 10, 2010

Ditulis pada 30 Mei 2010.


Armin. I call him Min. Last time I contacted him was two months ago kot. Atau lebih lama lagi. Kebetulan kami dari negeri yang sama, tapi sejak dia tukar pengajian ke institut perubatan di Kuching, kami dah tak jumpa lagi sebab jarak jauh gila, lagipun dia belajar jauh. Handphone je lah penghubung, itupun, macam yang orang selalu cakap, jarak itu bisa memisahkan. Kemesraan dah tak macam dulu. Kita selalu fikir masa yang mengubah segalanya kan? Tapi kita tidak sedar, sebenarnya di saat kita ucap selamat tinggal, waktu itulah titik utama segalanya berubah. Jangan selalu menyalahkan masa ;)

Dulu kami belajar satu tempat yang sama sekejap, now dia sambung belajar bahagian medik di tempat lain. Dan the last thing I know (which is, like minutes ago), my best guy friend ini sudah berpunya rupanya. Dapat tahu dari page FB dia.

Urm well actually I'm so speechless. Cemburu pun ada. No wonder dia jarang dah contact sekarang. Sudah ada peneman rupanyaaa.. But, still, I am happy for him. Teringat dulu, tiap kali contact, benda wajib dia rengekkan adalah, dia cemburu tengok kawan-kawan dia hujung minggu je keluar dengan GF masing-masing dan dia tidak. Macamlah susah bagi dia nak cari siapa-siapa untuk jadikan GF which, I always feel like that is soooo not him. Rupa ada. Daya penarik ada. Sense of humour yang not bad. Orang kata, muka dia macam Zamarul Hisyam dan iyalah saya sendiri pun akui juga tapi tetap nak cakap Min lagi hensem dari Zamarul Hisyam hehehe. But, Min, being a BF. LOL. It's great to know, and yes I do happy for him, tapi saya masih perlu blend well dengan kenyataan ni. Masih sedang menerima kenyataan. I'd never saw him as a BF to somebody. Sepanjang kenal, dia berkawan dengan banyak orang. Termasuk perempuan. Dia mungkin serius dengan yang dia buat, tapi that time, saya tengok dia macam main-main. Saya ingat lagi, dia suka betul gelar diri dia playboy dan dia paling suka simbol Playboy Bunny tu. Reaksi saya time tiap kali dia tunjuk playboy bunny, biasanya buat rolling eyes je. LOL. Sekarang macam funny pula bila ingat balik.

Now that I know he's already with someone, I'm so happy to know that akhirnya dia betul-betul serius untuk satu hubungan. Akhirnya, saya nampak dia dengan seorang perempuan, for real LOL. Dan akhirnya, dah matang. Matang untuk sebuah komitmen menjalin perhubungan. Matang untuk berkongsi sesuatu dengan orang lain. So yah I think you guys already faham perasaan saya.

Contact balik atau tak, contact balik atau tak?

You Might Also Like

1 comments

  1. min...iya aku kenal dia masa kita baksis di Tawau kan..:)...HAHA...betol,,dia macam zamarul hisham..pffttt...hendsom..HAHAHA

    ReplyDelete