"CONTEST MATA MENAWAN"

July 10, 2010


Sepatutnya banner ni kedudukan dia melintang tapi disebab hos contest ni mata dia cantik, bibir lawa dan hidung mancung (kipas kipas) maka sayanglah if tak tunjuk betul-betul. Janganlah bagi I menang sebab I puji ni. Awak memang cantik.

Aa? What? Oh tengkuk terseliuh eh? Baik.


Nampak dah? Anda sekarang berada di rancangan bersiri CONTEST, I'M LOVING YOU di channel Astro Sophiesm. Rancangan kali ini bertajuk CONTEST MATA MENAWAN yang dianjurkan si gadis bermata besar tetapi mengaku mata sepet (- -") bersama hos mata sepet anda (yang benar, si benar-benar sepet) yang tak lain tak bukan okeylah cukuplah membebel. Saya suka join contest sebab saya boleh show off. Eleh-eleh menyampahlah tu. HAHAH.

Baiklah. Serius. Syarat mengikuti contest.
  1. Wajib menjadi follower blog fatencumyl.blogspot.com Checked Follower ke-707
  2. Pastikan gambar anda seorang sahaja Checked
  3. Pastikan 1 gambar je taw.. Checked
  4. Pastikan nampak mata anda ye. tak kesah la gambar tu edit ke tak janji nampak mata (nama pun contest mata menawan kan) Checked
  5. Letakkan banner contest di atas kat sidebar blog korang Checked
  6. Sediakan 1 entri khas tentang contest ni dan tag kawan anda minimum 2 orang. Maximum suka hati Checked 
  7. Contest ini berakhir pada 31 Julai 2010 Tak cek lagi. Ngahahaha.
  8. Selepas dah join contest ni tinggalkan link anda di ruangan komen entri contest mata menawan ni. Serta link referral anda :) Sekejap lagi.
Okey dah selesai. Untuk pengetahuan anda, referral saya adalah my dearest blogfriend, Cik Pia. Dan saya nak tag adik saya Dana dan kawan blog saya, Sa. Hee.

Dan paling penting sekali, gambar yang dipertaruhkan.


See, saya tak main-main kata mata saya sepet. I am sepet, and sepet is SEXY. Dan saya rasa mata Taylor Swift adalah antara mata yang paling cantik yang saya pernah jumpa :*)

Sekian rancangan CONTEST, I'M LOVING YOU, berjumpa lagi di tempat yang sama tapi waktu dan hari yang berbeza yang akan ditayangkan bila-bila masa tanpa notis awal. Harap anda terhibur. Terima kasih.

Proudly brought to you by,
Hos Mata Sepet Anda

You Might Also Like

8 comments