Good Morning.

July 11, 2010

Amaran. Ini entri yang mungkin mengundang rasa yang tidak selesa.

Urgh. You know what? Tired okey nak pancing vote orang. I'm joining this one contest oleh Innershine (official), yang memerlukan contestant buat satu poster berkaitan Innershine sendiri. Poster iklan produk Innershine, as their launching the new brand (if tak ikut sumpah tak tahu). Join ni sebab err.. sebab MAKAN FREE siotttt ditaja oleh Innershine, makan malam bersama Ema dan Adira lagi tu. Actually I've met them personally dulu waktu menghadiri majlis kahwin yang kebetulan kami sama-sama dapat jemputan dari pihak yang sama. Lepas tu rupanya pengurus Ema dan Adira waktu tu (tak tahulah sekarang) kawan baik my mum. She's a very nice girl, seriously.

Oya. For my previous entry tu, dekat picture yang terakhir. THAT is my OWN eyes. Apasal? Cantik sangat ke sampai tak percaya that's my true eyes? That's make up la der. Inspired by Taylor Swift. Gambar header tu pun my own eyes juga, waktu nak buat performance dulu that's why mekap tebal. Then obviously, banyak edit. Okey fine, picture dekat previous entry tu I edit guna photoshop, EXCLUDING EYES. Colour balance I edit dekat Photoscape. UNTUK COMPLEXION KULIT SAHAJA. Conclusion is, saya bukan nak kata saya tak pernah buat silap but saya masih jaga sopan santun waktu berblog. Give credits kalau guna picture atau artikel orang. Bukan ambil sebarangan. Lain kali, read other's blog DISCLAIMER first, okey. Seriously, saya tak ada nak ambil port untuk entertain orang yang ada hati nak cari pasal, yang memberi komen dengan ayat yang boleh dikategorikan sebagai menjejaskan kredibiliti saya sebagai seorang blogger dan saya juga tak ada masa banyak untuk blogger yang bersikap terlalu prejudis dan skeptikal. Saya suka konflik tapi saya berblog tak kacau orang sebab saya nak menjaga hubungan sesama manusia SO TREAT ME THE SAME WAY TOO. Terima kasih.

Bye.

You Might Also Like

6 comments

  1. i cant treat u..bcoz im a theft.. haha

    ReplyDelete
  2. good morning too..
    rajin benar join contest ye..

    ReplyDelete
  3. Heiswayi,
    lol bagus sungguh inggeris anda :P joke

    ReplyDelete
  4. [z@ck],
    supaya leh show off heeeeee.. :P

    ReplyDelete
  5. dear,
    ade org singgung u ker?
    from da pic dh tau mmg fina pe...
    sape yg mempersoalkannya obviously tak biasa tgk pic u...
    atau maybe die saje nk gurau2 je kot...

    even header tu pon bole nmpk tu fina :)

    ReplyDelete
  6. Fara,
    akhir2 ni byk blogwalk kat sini, sbb register gengblogger hari tu. so fina rasa mmg dia tak pernah nmpk pic ^^

    ReplyDelete