JAP.

August 29, 2010

HAHA saya rasa sangat free hari ini walaupun sebenarnya macam biasa saja. Dan saya nak pusing-pusing around internet nih. Mood pun baik saja maybe sebab Ranau tengah hujan sekarang ni (???). Ya I love rains. Okey bukan Rain yang iklan 'NAMA SAYA RAIN' itu. Sorry sikit. Tiap hujung petang atau malam hujan sebenarnya, cuma hari ni awal pula hujan. Di tengahari macam ni. HEAVEN. Tapi yang tak bestnya kalau hujan, streamyx mesti buat hal @#$%^&* EH TADI KATA MOOD TENGAH BAIK?

Anyway.
I found this for my site.


Website tu kata (website tu yang kata ya) blog saya rated as Parental Guidance Suggested? Tau pon. LOL. Lepas tu website tu state lah kenapa blog saya kena rate macam tu. Sebab ada perkataan HURT dua kali dan ada perkataan JAP satu kali. JAP yang saya maksudkan tu adalah SEKEJAP. Tapi JAP yang dikatakan offensive itu adalah :

JAP (Jewish American Princess) :  an offensive term for a Jewish girl or woman that deliberately insults her ethnic background, upbringing, and character (slang) Microsoft® Encarta® 2009

Pelajaran hari ini ye.

JAP = Jewish American Princess.
Eventhough I don't get what the hell it is. Mind to explain?

You Might Also Like

6 comments

  1. hahaha..lawak2..sebab perkataan JAP je pun..

    ReplyDelete
  2. ha ha... me kena check gak la...... can ajar????

    ReplyDelete
  3. erk. website mane ni fina?
    JAP tu mcm putri2 umno la kot.
    cume utk jews. huhu~

    ReplyDelete
  4. [z@ck],
    tu la pasal (- -")

    .s.o.f.i.a.,
    kat sini ha. nah http://www.oneplusyou.com/bb/blog_rating hehe

    fara,
    it seems to me its not an organization. tp tu la, i dun get it. hehehe. here it is :) http://www.oneplusyou.com/bb/blog_rating

    ReplyDelete
  5. nanti dah kawen ada anak boleh la refer kat blog fina jugak ek? :P

    ReplyDelete
  6. nur.sa,
    aish nampak tak tu. parental guide suggested ehehehehe :P

    ReplyDelete