Peluang terhad. Rugi tak baca.

August 12, 2010

Perhatian para blogger, ini peluang untuk advertise produk atau blog anda secara PERCUMA selama sebulan SIAPA CEPAT DIA DAPAT cepat-cepat lepas ni jangan cakap saya tak inform anda okey. Jadilah cepat macam saya. Tahu je tentang peluang ni terus buat banner, terus emel (semangat, kalau tak semangat nanti rugi). First come first serve basis, cuba saja, manatau kan? HAHAHA

Ikut step berikut :
  1. Sediakan banner blog anda berukuran 250x200 ATAU 120x120.
  2. Emelkan banner dan link blog anda ke hi@fazreen.me
  3. Tunggu respon tuan blog, Fazreen, and I rasa dia akan bagitahu after your banner dah IN ACTION dekat blog dia ;)
 Mari dengar apa kata Fazreen :
Tujuan aku bagi pengiklanan percuma ni untuk aku buat uji kaji atau pun aku nk analisis sikit performance blog ni sebelum aku buka ruang pengiklanan secara rasmi. Kiranya hampa yang beriklan nanti jadi bahan ujikaji aku la. Aku nak test click ratio, position pengiklanan dan segala bagai lah.
Cepat selagi tempat masih ada! Ini rezeki ramadhan okey. Sila ambil perhatian. Rugi tak ambil peluang macam ni lagi-lagi yang suka tambah rakan blog ;) For more information, terus ke entri beliau :

You Might Also Like

4 comments

  1. wah. sebulan lame tu.
    klo blog scribbles dlu mesti frh dh amek.
    tp blog skang nk low profile je.
    hehe :)

    ReplyDelete
  2. fara,
    ya depends on blogger tu sndiri kan. for me yg gila glemer KADANG-KADANG (ceh nak huruf bsr gak) ni jgn ckpla. msti nak up juga sikit2. byk sgt takleh :P

    ReplyDelete
  3. menarik gak.... tapi what to advertise, my blog cam poyo2 jer....

    ReplyDelete
  4. .s.o.f.i.a.,
    tak pyh fikir2 lagi, buat je. slagi slot tak penuh. cpt2 :P

    ReplyDelete