If you feel like this ..

February 05, 2011

Last entry, 2 Februari. Sila cubit ai sebab lama tak update belog (masalahnya, LAMA KE?) Hahahah. Tak banyak benda yang mahu diceritakan. Life biasa-biasa saja. Everything is alright, I guess XD Anyway, lama ai cari lagu ni, baru tergerak hati nak download tadi :


I praise ALLAH for sending me you, my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And there's a couple words I want to say

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Til the end of my time
I`ll be loving you, loving you
For the rest of my life
Through days and night
I`ll thank ALLAH for open my eyes
Now and forever I, I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask ALLAH to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally

Now I find myself I feel so strong
Everything changed when you came along
And there's a couple word I want to say

I know that deep in my heart now that you`re here
In front of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

I know that deep in my heart


Subhanallah.. Do you know that I want to show you more than just a song?

I don't know if this do actually happen to all people, but I cried hearing this song. Terasa sangat dengan mesej yang cuba disampaikan dalam lagu ni. Sangat-sangat. Cried sebab terfikirkan semua dugaan-dugaan maha hebat yang saya hadapi selama ini, tapi sesungguhnya air mata ini bukan untuk menangisi semua itu. Cuma, benarlah kata orang kan, kalau kita tidak pernah merasa bagaimana sakitnya rasa luka itu, we will never know how beautiful true love can really feel like. Bukan menangis sebab sedih, tapi sebab syukur, semua air mata kesedihan yang saya tumpahkan selama ini akhirnya saya temui manisnya di hujung jalan.. My perasaan mudah tersentuh akhir-akhir ni. Everything rasa macam sentimental je ..tapi sangat tenang dan hati ini penuh dengan rasa kesyukuran atas segala apa yang dikurniakan ALLAH pada saya hari ini dan insya-ALLAH untuk hari-hari seterusnya, AMEEN..

I really want you to know, if now you feel like your world is crashing, NEVER give up. Boleh menangis, but don't forget to have a good laugh. Take time, slowly. Semua orang ada kisah duka dia sendiri, so it's alright. Make a new start, that's all. Orang mungkin akan mencemuh, tapi sampai bila, bukan? If they can't give you the chance, what the hell. It's your life, give yourself the chance you deserve. Random thoughts.. :)

Pfft! Masih mencari mood kembalikan rasa keterujaan untuk mengupdate blog. Tapi for sure, untuk satu dua bulan ni, rasanya memang blog ni asyik dalam mood yang sama je kot. HAHA.

Later. Mau edit pictures waktu ke Kundasang hari tu. Baru rasa nak upload. Theehee.

You Might Also Like

0 comments