Prelude : Tari Kirana at Perkasa Hotel 26th of March 2011

March 27, 2011

Ahhh selesai akhirnya perform. Lepas ni boleh bernafas sikit, tapi sikit je lah. Banyak lagi benda nak kena kejar. Nak tulis blog ni pun rasa macam tak menyempat saja, tapi kena tulis juga sebab kamu nak baca kannn.. wahaha perasan gitu. Gurau tau, jangan marah.

Untuk hal performance kami malam semalam, at the end, all went well. Adalah ketidakfahaman lagu sikit dekat awal-awal - something yang saya tak perlu mention pun kihkih sebab saya macam yang semua orang lihatlah, fine saja. Dalam tarian ni, for me, kalau dah lepas, lepaslah. Yang penting, gerak dalam satu team dan biar semua hadirin terhibur. Perfect ke tak, itu perkara kedua. And I believe, semua orang terhibur malam tu. Wakakak.. Ini aku ke yang bercakap ni? Cuz I used to take things way too hard.. Jarang nak simple mimple macam ni. Heh (- -")

Tari Kirana perform semalam di Hotel Perkasa Kundasang, live music with Kinabalu Merdu Sound KMS. Very nice musicians, termasuk.. ehemmm. Remind me to the good old days waktu aktif buat show with my team dekat majlis-majlis dinner termasuk yang diadakan di hotel. Anyway, kami bermalam di Walai Tokou Homestay lagi malam tu, pagi tadi gerak balik ke rumah masing-masing.

Okey nak teruja-teruja. Sebab semalam berpeluang tengok dia perform lagi. Mengingatkan saya waktu kali pertama mula timbul perasaan nak kenal dia lebih rapat. Theehee. Bezanya, kali ni dia siap boleh pandang saya sambil terangguk-angguk ikut rentak lagu dekat atas stage. The girls pun perasan. Meja makan kami bersebelahan dengan meja makan ahli KMS. Meja para performer dekat saja dengan pentas, betul-betul dekat dengan tangga. So bila saya tertangkap pandangan dia, saya senyum saja tengok. Kebetulan waktu tu penyanyi KMS tengah menyanyi lagu Asyik by Amelina. Memang asyik! So sweet lah dia ni. Sometimes I forgot he's actually 29 (- -")

In case if you guys are wondering, yes, he is still the same. He still carries our love with pride in front of everyone. Saya saja yang selalu act macam tak ada apa-apa. Bukan taknak tunjuk. Dan bukan tak reti nak tunjuk. Tapi, entahlah. Mungkin sebab saya fikir, sedar atau tidak, ada mata-mata yang memerhati jadi tingkah dan laku still kena jaga. Padahal dalam hati asyik nak tersenyum for no reason. As long as he's there, I really feel like I don't want anything more.. Tapi, tipulah tu. I still need banyak benda okey hehehe. Tapi paling penting, dia. Untuk menemani saya.

Next performance with them, dengar-dengar Uncle Koch bercadang nak bawa the girls perform dengan KMS sekali lagi di KDCA Kota Kinabalu bulan Mei ni. Kalau tak silap, untuk majlis sambutan tahunan Pesta Kaamatan peringkat Negeri Sabah. Kalau betul-betul terjadi, isn't it great?? 

Nanti saya tulis entri bergambar penuh tentang event ni - yang tak berapa banyak. Banyak pun majoriti gambar blur T_____T Tapi nah tengoklah gambar ni.



Tengoklah. Love life pun dah tercampur-campur dengan hal program Tari Kirana. Haih. What to do. Kebetulan sama-sama terlibat. This is what we do even sebelum kami kenal pun. Can't really blame sebab saya dia dan mereka tahu, benda-benda ni semua lah yang pertemukan kami.  :)

You Might Also Like

0 comments