Have been in love for ...

April 08, 2011


"..when you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible"

Two months, one week and six days. My life completely changed. Walaupun hubungan kami masih belum ada apa-apa ikatan yang pasti lagi, tapi dalam setiap perbincangan kami, both of us selalu include each other for future planning and program. I am glad that we are committed, but assuming each other will always be there for each other til the end sometimes gets me on nerve. Saya macam - risau. Saya lebih risaukan life after marriage (insyallah kalau ada jodoh dan bila sampai waktu) sebenarnya. Saya tertanya adakah saya mampu nak dapatkan happy marriage life dengan Zul especially bila responsibility itu bertambah. Tengok marriage orang lain yang kurang berjaya - saya jadi psycho sendiri. Yakin ke saya yang saya takkan boring dalam partnership tu? Atau Zul? Sejauh mana Zul akan bertahan dengan sikap saya atau saya bertahan dengan sikap dia? Kadang-kadang (atau selalu?) waktu bercinta ni, payah kita nak nampak keadaan sebenar ..orang yang kata. Waktu bercinta rasa yang manis-manis saja ..ini pun orang yang kata. Bila dah kahwin tu, tanggungjawab makin bertambah, fokus mungkin mula teralih kepada perkara yang lebih penting dan apa-apa keputusan tidak lagi boleh buat sendiri-sendiri tanpa bincang as it will effect both of us. Bukan setakat effect diri sendiri macam waktu masih single mingle.

I know I know. Just some silly thoughts of mine. Saya kadang-kadang fikir banyak sangat padahal semua masih terlalu awal lagi. Need rest :(

Lately, kami jadi semakin rapat dan ada juga masa-masa kami serius berbincang tentang hubungan kami. Okey I admit sampai sekarang saya masih macam nak buat diri sendiri percaya yang I have him in my life now. Masih macam tak percaya. Sengal (- -") How do I not feel that way? Segalanya sangat ekspress. Sampai rasa macam mimpi dan kalau betul-betul ini mimpi, tolong cubit saya sekarang juga.

You Might Also Like

0 comments