Tari Kirana : CD draf lagu tarian dan Papar.

June 23, 2011

Update about my dance activity.

  • Petang semalam saya dah terima CD yang macam saya ada mention dekat SINI. Ambil masa juga kan. Lama baru dapat. Haha. Saya sudah dengar lagu tu. 7 minit. Uncle cakap masih lagi dalam draft. Nanti dah siap baru release betul-betul. Yang diorang bagi ni untuk saya buat step .. sebab lagu ni Tari Kirana kena perform bermula hujung bulan depan. Khas untuk Tari Kirana. Khas untuk saya buat step dan pattern tarian. Oh Mak Datin, betul ka? Rasanya macam peserta AF yang dapat lagu fresh dari studio untuk dijadikan milik sendiri. Oh..
  • Ahad ni ke Papar. Ikut KMS, jalan-jalan di sana. Ada pesta kalau tidak silap. Pesta Makanan. Dengar saja nama pesta tu pun sudah lapar ni. Hehe.

Jom lunch! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. pesta makanan??
    wahhh mesti meriah!
    *lapar*

    ReplyDelete
  2. Arief Arf,
    arief, dah pergi dah. serouslyyyyy.. besttt hahaha.. makan free tau. mknan berlambak pula. mmg pesta hbs!

    lapar la bila ingat balik XD

    ReplyDelete