Ramadhan . Blog . Tari Kirana

August 01, 2011

i)   Ramadhan

Selamat berpuasa! Pagi ni buka dashboard blogger dan tengok blog kawan-kawan ramai cakap tentang bulan Ramadhan, ucapan-ucapan selamat. Siap ada yang buat komik ramadhan, kesahihan fadhilat berterawih dari hari pertama hingga terakhir tu - you should read about it HERE, buka juga link yang dia bagi tu. Pengajaran, tidak perlu percaya bulat-bulat emel yang kena forward2 dekat inbox kita.

All in all, everyone is in puasa mode.

Feels so lucky having the chance untuk rasa kedatangan bulan Ramadhan buat kesekian kali lagi untuk tahun ini. Sedikit hampa la juga tidak dapat bersama-sama merasa puasa pertama ni, kedatangan bulan yang lain. Ehe. Ops. Things I should not say kot? Heh.


ii)  www.sophiesm.com

Anyway, blog Sophiesm.Com ni domain berbayar. Sophiesm.Com is officially on dotcom almost a year ago. Sekarang dah masuk bulan Ogos, kena renew balik. Renew minggu ni juga kalau tidak, ada kemungkinan domain hilang / kena curi. Hiks. Siapa nak curik domain saya yang kurang traffic ni? 




.. but again, who knows? 

Kley SOulz tu my blog manager ewah. Since Sufilara.Com lagi sebenarnya. Saya tinggal bayar saja, dia do all the registration dulu and sekarang ni untuk renew domain.


iii)  Tari Kirana

Jumaat hingga Sabtu baru-baru ini (29-30 Julai), kami bersama-sama dengan team Kinabalu Merdu Sound berada di Tanak Nabalu Homestay, Kota Belud untuk acara perasmian Kg Bolong-Bolong join Tanak Nabalu Homestay tu. For the first time, lagu muzik gunung 'The Spirit of Mount Kinabalu' dipersembahkan oleh Tari Kirana. Remember that newly composed song I told you? Yang diorang suruh buatkan step? Di SINI pun saya ada sebut juga pasal lagu tu. BTW, uncle Koch gave me thumbs up!

Quite a good event, will cerita-cerita about it to you later.




I need to rush now to. Ada hal dekat luar. See you guys later! 

You Might Also Like

1 comments

  1. Wanz Mejuez,
    wanz, compliment? hahah. betul tu. rasanya around here pun sy mcm dah ada brand sendiri.. fina sophie. :D u? mejuez is it?

    ReplyDelete